Gå til innhold

NHD:Er p-pille og P-sprøyte like farlig når det gjelder tilbakefall av depresjon


Gjest p-piller og sånt

Anbefalte innlegg

Gjest p-piller og sånt

Har slitt med depresjon og har hatt tilbakefall flere ganger. Sist gang jeg forsøkte p-sprøyte så fikk jeg et tilbakefall som jeg lurer på kan ha sammenheng med depresjon. Gynekologen vil nå ha meg over på p-piller for å minske underlivsplager. Jeg er veldig redd for å prøve det hvis jeg risikerer et alvorlig tilbakefall av det

Har p-piller og p-sprøyte samme virkning når det gjelder tilbakefall av depresjon? Er det sannsynlig at jeg kan oppleve et tilbakefall av depresjon om jeg prøver p-piller denne gangen? Har forsøkt p-piller for noen år siden uten at det hadde noen virkning på depresjonen, men ble bedt om å slutte pga uønskede bivirkninger

takker så mye for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marge simpson

Om man får bivirkning av p-sprøyte kan man jo slite med det i halvår fordi den sitter så lenge i kroppen. Skjer det med p-piller kan en slutte på dagen og de vil gi seg kortere. Får håpe det samme gjelder depresjon. Jeg fikk ekstremt tilbakefall av p-piller, men det ga seg da jeg sluttet, etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...