Gå til innhold

Jeg har litt vondt i den ene puppen

Anbefalte innlegg

Gjest litt nervøs nå
Skrevet

jeg er jente, og jeg er under 30 år. har merket i det siste at den ene puppen min er litt øm når jeg klemmer på den. jeg kjenner ikke noen kul, det er bare ømt i et område, liksom.

hvordan kjennes brystkreft ut.....?

Skrevet

Hvis du er nervøs så bestiller du deg legetime - i dag!

Sannsynligvis er det uskyldig, såvidt jeg vet er det ingen smerter ved brystkreft, men stikk til legen så du blir beroliget.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Hvis du i det hele tatt tenker tanken brystkreft, så gå til legen!

Jeg er sikker på at det er noe helt ufarlig, men med brystkreft går man og sjekker en gang for mye enn for lite. Vi har det i familien min, og det er en helsikes snikende og farlig sykdom.

Skrevet

Gjør det vondt, så er det ikke brystkreft. Så du kan slappe av. Men ta deg en tur til legen allikevel, kanskje det er noe som kan ordnes?

Skrevet

Gjør det vondt, så er det ikke brystkreft. Så du kan slappe av. Men ta deg en tur til legen allikevel, kanskje det er noe som kan ordnes?

Brystkreft gir SJELDEN smerter som symptom. Å si at det aldri gjør det blir feil.

Men her er symptomer på brystkreft beskrevet:

http://www.lommelegen.no/art/art1792.asp

Skrevet

Brystkreft gir SJELDEN smerter som symptom. Å si at det aldri gjør det blir feil.

Men her er symptomer på brystkreft beskrevet:

http://www.lommelegen.no/art/art1792.asp

Beklager, det visste jeg ikke. Hadde selv vondt i et bryst for en tid tilbake og da sa legen at kreftkuler ikke ville gi smerter.

Fint at du rettet på meg, da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...