Gå til innhold

Herregud.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, han var vel bare godt vandt...:-D

vant skrives det.....jeg trodde også det het vandt helt til jeg ble 31 år....*s*

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg ikke får lagt inn msn på jobb skulle jeg tilbudt meg å være stand-in for flisa... hold ut, ikke lenge igjen før ferietida er over og høsten kommer ;-)

Får du ikke brukt Web Messenger (MSN) heller?

Jeg får ikke brukt det her på min jobb, men vet andre som får brukt det fra jobb, eller andre steder der man ikke kan/har lov til å innstallere programmer.

Skrevet

Fine pupper, det skal du ha....:-D

I know! *shake*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei, han var vel bare godt vandt...:-D

Det er jeg også. Men jeg regner ikke med å få servert biff med løk i felten.

Forsvarets mat duger til det den er tiltenkt.

Skrevet

Jeg får ikke brukt det her på min jobb, men vet andre som får brukt det fra jobb, eller andre steder der man ikke kan/har lov til å innstallere programmer.

Jeg bruker også den web-baserte på jobb.

Skrevet

Hadde det ikke vært for at jeg ikke får lagt inn msn på jobb skulle jeg tilbudt meg å være stand-in for flisa... hold ut, ikke lenge igjen før ferietida er over og høsten kommer ;-)

Ja, nå trøster jeg meg med at det ØSER ned ute....hehe

Skrevet

Jeg bruker også den web-baserte på jobb.

Får furte litt jeg da, siden jeg ikke kan bruke den her...

Så skravletråder på dol er redningen ;-)

Skrevet

Det er mulig, har ikke prøvd - normalt er det mer enn nok å gjøre på jobb, har ikke samvittighet til å bedrive privat tasting da.

Takk for tipset :-)

Skrevet

Her øser det for en gangs skyld ikke ned... men det er siste barnefri helg på ei lang stund og min kjære ringte nettopp og informerte om at han er på legevakta med galopperende halsbetennelse. Festlig :-/

Skrevet

Her er det sol! :)

Skrevet

Her øser det for en gangs skyld ikke ned... men det er siste barnefri helg på ei lang stund og min kjære ringte nettopp og informerte om at han er på legevakta med galopperende halsbetennelse. Festlig :-/

....det blir nok lite klining og snusk med galopperende halsbetennelse. Så da kan du like gjerne la ungene være hjemme og i tillegg få mensen uten at det gjør noe...:-)

Skrevet

....det blir nok lite klining og snusk med galopperende halsbetennelse. Så da kan du like gjerne la ungene være hjemme og i tillegg få mensen uten at det gjør noe...:-)

Min unge er i Brønnøysund og hans i Lillesand, tror ikke jeg gidder å hente dem hit. Får finne på noe helt for meg selv i helga da, kjedelige mannfolk som alltid blir syk når vi har huset for oss selv!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...