Gjest haifa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 I løpet av ferien har mine plastikkmøbler stått ute på verandaen. Glemte ta dem inn da jeg reiste herfra. Nå er de fulle av blåmann. Noen som har råd om hvordan få vekk all den blåmannen? det ser jo ikke pent ut....sukk... 0 Siter
Freya Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hva er blåmann? Blåmann, Blåmann, bukken min, vel. Uggent med geiter på utemøblene. 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Blåmann, Blåmann, bukken min, vel. Uggent med geiter på utemøblene. Da har jeg løsningen, send ut en stooor hund med masse vaktinnstinkt, og null frykt for å bli stanget av geiter ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Da har jeg løsningen, send ut en stooor hund med masse vaktinnstinkt, og null frykt for å bli stanget av geiter ;-) Da skulle nok haifas problem være løst. *børster av hendene* 0 Siter
Gjest haifa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hva er blåmann? Det er blå-sorte flekker som kommer av fuktighet. Det samme kan komme på klær som har ligget fuktige for lenge... Ser ikke bra ut... 0 Siter
Freya Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det er blå-sorte flekker som kommer av fuktighet. Det samme kan komme på klær som har ligget fuktige for lenge... Ser ikke bra ut... Var det ikke et produkt som het Ship-Shape som de solgte på tvshop eller noe lignende? Det skulle ta knekken på jordslag iallfall. Du får høre i en fargehandel eller noe sånt. 0 Siter
carma Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Var det ikke et produkt som het Ship-Shape som de solgte på tvshop eller noe lignende? Det skulle ta knekken på jordslag iallfall. Du får høre i en fargehandel eller noe sånt. I tillegg tar det knekken på hud, hår, lunger og det meste annet... :-p Man må jo ha mer verneutstyr på seg enn om man skulle inn i et aktivt gasskammer, jo.. hehe. 0 Siter
Freya Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 I tillegg tar det knekken på hud, hår, lunger og det meste annet... :-p Man må jo ha mer verneutstyr på seg enn om man skulle inn i et aktivt gasskammer, jo.. hehe. Ok, har aldri prøvd de greiene der. Hvis man gjør det utendørs, da? 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det er blå-sorte flekker som kommer av fuktighet. Det samme kan komme på klær som har ligget fuktige for lenge... Ser ikke bra ut... Ah - du mener jordslag? Har ingen lure tips sjøl, men du kan jo prøve noen av disse: http://www.google.com/search?hl=no&q=kjerringr%C3%A5d+jordslag&lr= 0 Siter
Gjest værogvind Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 "Blåmann" er fuktskade på treverk, ikke plastikk. Her er det nok snakk om vanlig skitt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Blåmann??? I Trøndelag er blåmann et insekt... 0 Siter
Gjest jente, 27 i dag Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Blåmann??? I Trøndelag er blåmann et insekt... I sørNorge er det det samme som jordslag. Innsender er antakelig søring :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.