MsSophie Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 "så er det ting som kan tyde på at jeg må revurdere det standpunktet." Håper det :-) Hva i all verden skal vi med politiet hvis man ikke har plikt til å la seg arrestere etc.? "....................................." "Hva i all verden skal vi med politiet hvis man ikke har plikt til å la seg arrestere etc.?" ...tja, de er ganske barske bare å se på.... 0 Siter
Gjest Kvinne78 Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Han hadde ingen bombe, viser det seg: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/london/article1084926.ece 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Han hadde ingen bombe, viser det seg: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/london/article1084926.ece Han stoppa ikke på anrop, et dumt påfunn i disse tider. Det blir omtrent som å kle seg ut som elg, og vandre rundt i et elgvall midt i elgjakta. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Han stoppa ikke på anrop, et dumt påfunn i disse tider. Det blir omtrent som å kle seg ut som elg, og vandre rundt i et elgvall midt i elgjakta. Men det er likevel litt betenkelig at de ga fyren fem kuler etter at de hadde fyren i bakken. Stryk "litt" i setningen over. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Men det er likevel litt betenkelig at de ga fyren fem kuler etter at de hadde fyren i bakken. Stryk "litt" i setningen over. Jeg vet ikke hvordan den psykiske status er på disse snutene, men det ligner mest på at de er dritredde og tar ingen sjanser. Hadde jeg rusla rundt i London nå hadde jeg kledd meg i nettingskjorte og truse. Og gått med henda over hodet:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg vet ikke hvordan den psykiske status er på disse snutene, men det ligner mest på at de er dritredde og tar ingen sjanser. Hadde jeg rusla rundt i London nå hadde jeg kledd meg i nettingskjorte og truse. Og gått med henda over hodet:) Og hadde jeg ikke vært norsk og blond hadde jeg faen meg holdt meg innendørs. Noen backpacking-tur i skogen er i hvert fall ikke å anbefale om dagen. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Og hadde jeg ikke vært norsk og blond hadde jeg faen meg holdt meg innendørs. Noen backpacking-tur i skogen er i hvert fall ikke å anbefale om dagen. *Noen backpacking-tur i skogen er i hvert fall ikke å anbefale om dagen.* Ikke i London i hvert fall:) Men jeg drar til Rhodos i neste uke, jeg drar ikke uten min gamle bergans:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 *Noen backpacking-tur i skogen er i hvert fall ikke å anbefale om dagen.* Ikke i London i hvert fall:) Men jeg drar til Rhodos i neste uke, jeg drar ikke uten min gamle bergans:) Du overlever nok. Pass bare på at du ikke blir for brun! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Du overlever nok. Pass bare på at du ikke blir for brun! Har vært der tre ganger før, på 80-tallet. Satt under parasoll utendørs. Men kona har kjøpt denne turen uten at jeg visste om det. Og bare vi to, jeg gleder meg. 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Har vært der tre ganger før, på 80-tallet. Satt under parasoll utendørs. Men kona har kjøpt denne turen uten at jeg visste om det. Og bare vi to, jeg gleder meg. ...en skikkelig hanky-panky tur....juhuuuuu! :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Sånn til orientering: I USA så må politiet føre statistikk nettopp for å forhindre at de bare stopper folk pga hudfarge. Å blande "Tøyen" og "Holmenkollen" har intet med problemstillingen å gjøre, og det vet du godt. Det var en god beskrivelse av problemstillingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.