Gå til innhold

Bilverksteder og regninger og kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...

Ny innfallsvinkel:

Du ser så sofistikert og eksklusiv ut, at de regnet med at en regning på 17.000 ikke ville spille noen rolle for deg!

DER har du det - og gubben subber inn og får en regning på 2000,- hehe

Skrevet

DER har du det - og gubben subber inn og får en regning på 2000,- hehe

De syntes vel han så litt shabby ut :)

Skrevet

Jeg erfarte noe helt annet hos Toyotaforhandleren her i byen.

Hadde hatt bilen på EU-kontroll og fått beskjed om at jeg måtte skifte bilbelte på den ene siden bak. Pris sekstenhundreogetellerannet + arbeid.

"Å, herregud, det har jeg ikke råd til" var min reaksjon.

"Du kan jo prøve er hogger" svarte verksmesteren....

Det var da jeg satt opp et dumt utrykk, og la stemmen noen hakk lysere og sa..."hoggær...å er det for no`a - jeg hakke peiling på bil jeg skjønner`u...?".

Verksmesteren pustet dypt, kikket med medlidenhet på meg og svarte...."jeg skal årne`re for deg jeg".

..og det gjorde han, så da kostet det 400,- i steden:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det finnes knapt noe mer snuskete enn bilverksteder, og slubbertene gjør hva de kan for å lure folk.

De lurer alle de kan lure, og ser an kundene. Du ser helt sikkert ut til å kunne mindre om bil enn gubben din. I hvert fall hvis de kjenner ham og vet han kan litt om bil.

En forferdelig snuskete bransje.

Skrevet

Hadde hatt bilen på EU-kontroll og fått beskjed om at jeg måtte skifte bilbelte på den ene siden bak. Pris sekstenhundreogetellerannet + arbeid.

Det var da jeg satt opp et dumt utrykk, og la stemmen noen hakk lysere og sa..."hoggær...å er det for no`a - jeg hakke peiling på bil jeg skjønner`u...?".

Verksmesteren pustet dypt, kikket med medlidenhet på meg og svarte...."jeg skal årne`re for deg jeg".

Du ser sikkert mer stakkarslig ut enn meg....hehe

Skrevet

Good one! Det hjelper å være litt dum innimellom ;)

Skrevet

Good one! Det hjelper å være litt dum innimellom ;)

Ja, men jeg må få legge til at jeg har jobbet mange år hos en bilforhandler og vet utmerket hva en bilopphogger er:)

Skrevet

Ja, men jeg må få legge til at jeg har jobbet mange år hos en bilforhandler og vet utmerket hva en bilopphogger er:)

Jeg regnet med at du visste det, men det er godt å ha evnen til å spille litt hjelpesløs innimellom, så slipper man å gjøre alt selv.

Skrevet

Takk for asvarselen! Kanskje jeg har blitt svindla flere ganger allerede. Skal huske og sende hankjønnet i familien til verkstedet neste gang det blir aktuelt.

Makan!

Skrevet

hehe, ja de er f.. så frekke. Hatt et par sånne jeg og! Nå skal bilen på service og jeg gruer meg! Trodde liksom jeg skulle få solgt den før den tid da men....

Skrevet

Jeg fikk beskjed at varmeapparatet i min forrige golf var gåent. Jeg ga f***, ettersom det var på vårparten..

Vel, da jeg solgte den to år senere funka det fremdeles..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...