Gjest brannmur Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg har barn som bruker internett en del som jeg vil sikre, og jeg har behov for å bruke det bombesikkert en periode selv fremover, hvordan går jeg da frem? Jeg trenger sikkerhetsprogram som funker, skal slette alt på maskinene og legge inn på ny. Må jeg innstallere brannmuren i ruteren selv, eller ligger den allerede i ruteren(den var med i tilbudet den gangen jeg kjøpte ruteren). Hvordan legger jeg inn passord på ruteren?har ikke somla meg til å gjøre det engang, så her er det fritt frem for gud og hvermann å kose seg med alt! Noen hjelp å få fra seriøse datakyndige her? Jeg skal legge inn spørsmålet på dataforum også. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Når det gjelder branmuren i ruteren, passord for å administrere ruteren etc., så er dette noe du må se etter i dokumentasjonen til ruteren. "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.