flowy Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 når det er sommer, sol (eller regn), du har fri og kan bruke hele dagen bare på deg selv? 0 Siter
Freya Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 DOLer, leser, hører på lydbok, soler meg hvis det er sol, går en tur, sykler en tur, ser en film hvis det regner, tar en bytur sammen med en venninne hvis det passer sånn. (Ikke alt dette på en gang altså.) 0 Siter
Gjest Fattigluse Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Fint lite intressant! ingen penger, ingen moro, unntatt det gratise da. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Drar til Oslo og snuser. Har dere ikke snus der ut hvor du bor, da? :-) "...................................." 0 Siter
Freya Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Fint lite intressant! ingen penger, ingen moro, unntatt det gratise da. Det jeg ramset opp i innlegget mitt koster jo ingen penger. Men jeg er kanskje kjedelig, da... 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Har dere ikke snus der ut hvor du bor, da? :-) "...................................." Kjøper i Sverige og snuser den i Oslo :-) 85 for en 5-pack - rosa pakke. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det jeg ramset opp i innlegget mitt koster jo ingen penger. Men jeg er kanskje kjedelig, da... du er det 0 Siter
Freya Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 du er det Jepp, men jeg har fine pupper, da. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 soler meg på terrasen, hører på musikk, leser en bok, doler, går eller sykle tur. drikker 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jepp, men jeg har fine pupper, da. udiskutabelt! 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Kjøper i Sverige og snuser den i Oslo :-) 85 for en 5-pack - rosa pakke. "Rosa pakke"? *grøss* "................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ser film, trener, leser en bok, spiller (har nettopp kjøpt Half Life 2!), doler, ser på Tour DeFrance, legger meg på stranda, tar en sykletur, stikker til byen og koser med meg en halvliter og Sushi, osv. Egentlig finnes det ingen grenser. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 "Rosa pakke"? *grøss* "................................" Hehe -jeg har aldri prøvd engang -men datter'n bruker. 0 Siter
Gjest Fattigluse Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det jeg ramset opp i innlegget mitt koster jo ingen penger. Men jeg er kanskje kjedelig, da... Hva med byturen, inneholder denne ingen shopping og kafebesøk? Hva gjør du på bytur ellers?snuser du også? flire 0 Siter
Freya Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hva med byturen, inneholder denne ingen shopping og kafebesøk? Hva gjør du på bytur ellers?snuser du også? flire Hehe, snuser ikke nei. Byturen er kanskje ikke helt gratis, men det går jo an. Hvis man går en tur og setter seg i en park eller noe sånt. Men for meg som må kjøre mange mil for å komme til en by så er nok bytur synonymt med shopping og kafebesøk, ja. Men de andre tingene er jo forholdsvis gratis, da. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hva med byturen, inneholder denne ingen shopping og kafebesøk? Hva gjør du på bytur ellers?snuser du også? flire hehe - syns liksom jeg ser det nå - at jeg går der i Oslo - opp og ned Karl Johan og spøtter snus! 0 Siter
Freya Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 hehe - syns liksom jeg ser det nå - at jeg går der i Oslo - opp og ned Karl Johan og spøtter snus! Det er bra tøft da, flisa! 0 Siter
Gjest fattigluse Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 hehe - syns liksom jeg ser det nå - at jeg går der i Oslo - opp og ned Karl Johan og spøtter snus! Ja,skikkelig guttejente med hendene langt nedi lomma og et innbitt uttrykk i trynet(ser det for meg,lol!) 0 Siter
Line Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Drar paa kafé med venner, en tur paa kino, eller sloever paa stranda i noen timer. Eller jeg jobber veldig mye, og toer aa ta paa meg ekstra uten at jeg behoever faa noen til aa passe barna 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.