Dorthe Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 hehe - syns liksom jeg ser det nå - at jeg går der i Oslo - opp og ned Karl Johan og spøtter snus! Ikke ert dem som snuser, jeg ligger i senga og doler og snuser nå jeg ;o) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ikke ert dem som snuser, jeg ligger i senga og doler og snuser nå jeg ;o) Pføy:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ikke ert dem som snuser, jeg ligger i senga og doler og snuser nå jeg ;o) Æsj, snus er noe ekle greier... 0 Siter
Gjest catchy Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Går tur og glaner på sommergjestene, sitter på kafe og glaner på sommergjestene, Ser på Tour de France, treffer venninner til unsj på byen , går tur i skjørgården. Ser på TV, drikker vin og øl. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ligger ute og soler meg, kanskje går jeg og bader. Men det blir generelt _mye_ soling *s* Shopping må jeg ha med, og kanskje jeg treffer noen venner. Doler litt, hører høy techno/dance-musikk hjemme. Og så ville jeg nok hatt en ut på byn-kveld hvis det er noen å gå sammen med som ikke er på ferie. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Æsj, snus er noe ekle greier... neida, det er så greit så når man ikke kan røyke inne. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Æsj, snus er noe ekle greier... neida, det er så greit så når man ikke kan røyke inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.