Gå til innhold

Rar guffe i munnen... Normalt?

Anbefalte innlegg

Jeg la helt tilfeldig merke til at lengst inne i munnen (omtrent så langt inn du kan se når du ser deg i speilet), har jeg et område på hver side hvor det ansamler seg en hvit/gul guffe. Området består av små groper (3-4mm store). Disse klumpene kommer noen ganger ut når jeg hoster, og de lukter rett og slett bæsj... Er dette normalt? Kan noe gjøres? Regner med de ikke akkurat er knallmedisin for ånden :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191598-rar-guffe-i-munnen-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Know all about it!

Jeg har det også slik på ene siden.

Det kan gå lenge mellom hver gang jeg har det, men jeg tar lillefingerneglen og "svipper" dem ut med. Betinger at du har lang lillefingernegl :)

Klumpene lukter helt jævlig.

Jeg tror det er matrester som samler seg der i "hullene" på mandlene. Er nok ikke noe farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...