Gå til innhold

Dette er jeg flau over! Virkelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker de gamle skillingsvisene, "Frem fra glemselen" og ettersom jeg er oppvokst med dem så kan jeg mange av tekstene når jeg hører dem...

*Hulk hulk* Hvem får ikke klump i halsen når de hører "Tullingen"? Eller "I en sal på hospitalet"? For ikke å snakke om "Anna på søndagsskolen". *Griner i strie strømmer*

Skrevet

Jeg husker da jeg var lita og ba søsteren min om å spille "Vesleblakken" på orgelet mens hun sang. Det var så utrolig trist, men jeg kunne jo ikke bare begynne å grine heller. :)

Ja, slike skillingsviser er forferdelig sørgelige!

Skrevet

Jeg husker da jeg var lita og ba søsteren min om å spille "Vesleblakken" på orgelet mens hun sang. Det var så utrolig trist, men jeg kunne jo ikke bare begynne å grine heller. :)

Ja, slike skillingsviser er forferdelig sørgelige!

"Vesleblakken" er på den andre cd'n, det vil si den jeg ikke spiller nå... Joda, oppdaget at vi har dem på biblioteket og bestilllte sporenstreks alle!

Vesleblakken kan jeg forøvrig utenat selv om jeg ikke hører den... Filmatiseringen har gått på NRK noen ganger og jeg _griner_ virkelig i strie strømmer når jeg ser den! Husker min mor sto på kjøkkenet og ba om hjelp til å øse opp julemiddagen, men både jeg og søstrene mine satt på stua og hylgrein! :o) Og dette var i godt voksen alder altså!

Skrevet

"Vesleblakken" er på den andre cd'n, det vil si den jeg ikke spiller nå... Joda, oppdaget at vi har dem på biblioteket og bestilllte sporenstreks alle!

Vesleblakken kan jeg forøvrig utenat selv om jeg ikke hører den... Filmatiseringen har gått på NRK noen ganger og jeg _griner_ virkelig i strie strømmer når jeg ser den! Husker min mor sto på kjøkkenet og ba om hjelp til å øse opp julemiddagen, men både jeg og søstrene mine satt på stua og hylgrein! :o) Og dette var i godt voksen alder altså!

Er jo godt å grine litt skikkelig over "ingenting" noen ganger også. :)

Men Vesleblakken er jo så TRAGISK! :...-((((

Skrevet

Er jo godt å grine litt skikkelig over "ingenting" noen ganger også. :)

Men Vesleblakken er jo så TRAGISK! :...-((((

Det verste er at filmatiseringen er skikkelig dårlig. Men griner gjør jeg alikevel.

Skrevet

Akkurat den har jeg ikke noe forhold til, men den snurra nettopp i bakgrunnen her...

pappa sang alltid den - hihi

Skrevet

Det verste er at filmatiseringen er skikkelig dårlig. Men griner gjør jeg alikevel.

Om det er noen trøst, så griner jeg av alt mulig rart på TV...

Har til og med grini av Huset på prærien... *flau*

Skal ingenting til altså. Er det rart jeg foretrekker å se TV aleine eller sammen med mannen min bare? ;-)

Skrevet

Skal ingenting til altså. Er det rart jeg foretrekker å se TV aleine eller sammen med mannen min bare? ;-)

Da jeg gikk gravid med poden grein jeg av og til når jeg hørte kjenningsmelodien til den australske tv-serien "Hverdagsliv"...

Skrevet

Jeg bodde sammen med ei som hentet et babyteppe hver gang vi skulle se "huset på prærien" - ho grein seg og teppet helt bort -jeg lo!

Jeg grein da jeg så "Tid for ømhet"

Skrevet

Jeg bodde sammen med ei som hentet et babyteppe hver gang vi skulle se "huset på prærien" - ho grein seg og teppet helt bort -jeg lo!

Jeg grein da jeg så "Tid for ømhet"

Jeg fikk latterkrampe da jeg så "Tid for ømhet", men jeg husker ikke hvorfor. Det er da også hundre år siden omtrent.

Skrevet

Jeg fikk latterkrampe da jeg så "Tid for ømhet", men jeg husker ikke hvorfor. Det er da også hundre år siden omtrent.

herregud *korser seg*

Skrevet

Hmf. Jeg grein av en episode "Sex og singelliv" en gang. :P

Skrevet

Har klart det også jeg. :-) Og en masse annet. Mannen min ser bare litt rart på meg... hihi

Skrevet

Da jeg gikk gravid med poden grein jeg av og til når jeg hørte kjenningsmelodien til den australske tv-serien "Hverdagsliv"...

Da jeg var gravid med Plutten hyyyylte jeg da filmen Ghost gikk...

Skrevet

Problemet mitt er at jeg ikke kan skylde på noen graviditet - jeg bare er sånn... ;-)

Skrevet

Jeg trodde alle grein av huset på prærien jeg. Jeg griner i hvert fall.

Skrevet

...jeg grein som en ung i sluttscenen til Armageddon....*dritflau*...

Skrevet

Hadde glemt helt av disse sangene. Husker jeg hørte på dem i barndommen og gråt i strie strømmer...

Tro om det går ann å få kjøpt disse sangene nå?

Hadde vært gøy å hørt de på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...