Gjest ikke signatur Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Han er nabo, og en dag passet han barna noen timer. Da ungene ville hjem gikk de inn til oss, og faren min så et rotete barnerom. Så han ryddet det og støvsugde, og siden kjeftet han på meg fordi vi hadde det så rotete. Jeg ble irritert for jeg mener han ikke har noe med dette å gjøre! I dag spurte han om jeg har ryddet..... Jeg sa at det har han ikke noe med. Vi har små barn, og det er ikke helt ryddig hver dag. Det er slike ting som får meg til å ville flytte herfra! 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Han må jo ha vært VELDIG bekymret da -sikker på at det var "vanlig barnerot"? 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Han må jo ha vært VELDIG bekymret da -sikker på at det var "vanlig barnerot"? Leker og litt støv.... Han blander seg i alt, og det var ingenting å ta på vei for. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Leker og litt støv.... Han blander seg i alt, og det var ingenting å ta på vei for. da skal du ikke bry det -kanskje han erter litt -men så syns du det var så flaut at han rydda og støvsugde at du ikke klarte å se humoren idet........jeg hadde blitt forbanna på fyren, for å ha sagt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.