Gjest Wer bist du? Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hvordan kvitter man seg med en "utgått" sykkel? Har ikke bil og gidder ikke leie en for å kjøre på dynga med den. Bare trille den vekk og sette den igjen så kommunen plukker den med seg på rydderundene sine? Den er i såpass dårlig forfatning at det har ingen hensikt å selge/gi den bort tror jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Legg den ut på Finn.no - koster 25 kroner -og be noen hent den 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Legg den ut på Finn.no - koster 25 kroner -og be noen hent den Er gratis å legge ut annonse der, om den skal gis bort 0 Siter
Gjest MickeyMouse Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Gi den bort til polakkene, så slipper de å stjele den;) (dette er ingen antydning om at det er noe galt med polakkene altså!) 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Er gratis å legge ut annonse der, om den skal gis bort du vet alt du! :-) 0 Siter
Gjest MickeyMouse Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Gi den bort til polakkene, så slipper de å stjele den;) (dette er ingen antydning om at det er noe galt med polakkene altså!) Eller et annet alternativ, sette den utenfor nærmeste bar/utested en sen Lørdagskveld. Garantert noen som finner den skyssbar! 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 du vet alt du! :-) Gemini the Oracle - that's me ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg skulle kvitte meg med en utgått sykkel en gang. Bodde i en gammel leiegård da og satte den bare ulåst i porten, tok ikke mange dagene før den var borte. ) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Eller et annet alternativ, sette den utenfor nærmeste bar/utested en sen Lørdagskveld. Garantert noen som finner den skyssbar! Og i avisen dagen etterpå ... Mordforsøk, "Godt beruset mann funnet skadd etter fall med sykkel merket med navnet Mickey...." Den var plassert utenfor baren.... :-))) Gjør som Lillemus, sett den bare utenfor veggen så forsvinnr den av seg selv... Jeg bor i en stille blindegate, glemte sykkelen til 18.000 ute kun en natt...Borte ( 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Og i avisen dagen etterpå ... Mordforsøk, "Godt beruset mann funnet skadd etter fall med sykkel merket med navnet Mickey...." Den var plassert utenfor baren.... :-))) Gjør som Lillemus, sett den bare utenfor veggen så forsvinnr den av seg selv... Jeg bor i en stille blindegate, glemte sykkelen til 18.000 ute kun en natt...Borte ( Men såpass dyr sykkel har du vel registrert og forsikret? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg skulle kvitte meg med en utgått sykkel en gang. Bodde i en gammel leiegård da og satte den bare ulåst i porten, tok ikke mange dagene før den var borte. ) Jeg har hatt den stående ulåst i bakgården her i et år nå, men den har visst ikke fristet noen Får trille den ut på utsiden så kanskje den forsvinner... 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ring Fretex (hvis du bor i Oslo) og si at du har en brukt sykkel å gi dem. Da kommer de og henter den. 0 Siter
Gjest MickeyMouse Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ring Fretex (hvis du bor i Oslo) og si at du har en brukt sykkel å gi dem. Da kommer de og henter den. De kommer væl ikke å henter et vrak?kansje det skal være en viss standard?men kansje sykkelen ikke er så ille som det høres ut til? Gulp, ser jeg har vært innlogga lenge, men må unnskylde meg med at jeg sitter å venter på en kjempeviktig mail samtidig 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Men såpass dyr sykkel har du vel registrert og forsikret? Den var ikke låst... Tror jeg fikk igjen 4000 på innbo forsikringen, med 500 i egenandel...husker ikke helt...det er noen år siden nå...( Siden har jeg heller ikke kjøpt noen ny sykkel... ) 0 Siter
Kaoz Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Du kan kanskje foreslå for OL-komitéen at de innfører "sykkelkasting" som en ny OL-gren. Det kan øke etterspørselen på gamle sykler betraktelig, og da kan det være at Tomra produserer panteautomater for sykler..!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.