Gå til innhold

Kaste sykkel

Anbefalte innlegg

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hvordan kvitter man seg med en "utgått" sykkel? Har ikke bil og gidder ikke leie en for å kjøre på dynga med den. Bare trille den vekk og sette den igjen så kommunen plukker den med seg på rydderundene sine? Den er i såpass dårlig forfatning at det har ingen hensikt å selge/gi den bort tror jeg.

Skrevet

Legg den ut på Finn.no - koster 25 kroner -og be noen hent den :)

Skrevet

Legg den ut på Finn.no - koster 25 kroner -og be noen hent den :)

Er gratis å legge ut annonse der, om den skal gis bort

Gjest MickeyMouse
Skrevet

Gi den bort til polakkene, så slipper de å stjele den;)

(dette er ingen antydning om at det er noe galt med polakkene altså!)

Skrevet

Er gratis å legge ut annonse der, om den skal gis bort

du vet alt du! :-)

Gjest MickeyMouse
Skrevet

Gi den bort til polakkene, så slipper de å stjele den;)

(dette er ingen antydning om at det er noe galt med polakkene altså!)

Eller et annet alternativ, sette den utenfor nærmeste bar/utested en sen Lørdagskveld. Garantert noen som finner den skyssbar!

Skrevet

du vet alt du! :-)

Gemini the Oracle - that's me

;-)

Skrevet

Jeg skulle kvitte meg med en utgått sykkel en gang. Bodde i en gammel leiegård da og satte den bare ulåst i porten, tok ikke mange dagene før den var borte. :o)

Skrevet

Eller et annet alternativ, sette den utenfor nærmeste bar/utested en sen Lørdagskveld. Garantert noen som finner den skyssbar!

Og i avisen dagen etterpå ...

Mordforsøk,

"Godt beruset mann funnet skadd etter fall med sykkel merket med navnet Mickey...."

Den var plassert utenfor baren....

:-)))

Gjør som Lillemus, sett den bare utenfor veggen så forsvinnr den av seg selv...

Jeg bor i en stille blindegate, glemte sykkelen til 18.000 ute kun en natt...Borte :o(

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Og i avisen dagen etterpå ...

Mordforsøk,

"Godt beruset mann funnet skadd etter fall med sykkel merket med navnet Mickey...."

Den var plassert utenfor baren....

:-)))

Gjør som Lillemus, sett den bare utenfor veggen så forsvinnr den av seg selv...

Jeg bor i en stille blindegate, glemte sykkelen til 18.000 ute kun en natt...Borte :o(

Men såpass dyr sykkel har du vel registrert og forsikret?

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Jeg skulle kvitte meg med en utgått sykkel en gang. Bodde i en gammel leiegård da og satte den bare ulåst i porten, tok ikke mange dagene før den var borte. :o)

Jeg har hatt den stående ulåst i bakgården her i et år nå, men den har visst ikke fristet noen :) Får trille den ut på utsiden så kanskje den forsvinner...

hjertebarnet
Skrevet

Ring Fretex (hvis du bor i Oslo) og si at du har en brukt sykkel å gi dem. Da kommer de og henter den.

Gjest MickeyMouse
Skrevet

Ring Fretex (hvis du bor i Oslo) og si at du har en brukt sykkel å gi dem. Da kommer de og henter den.

De kommer væl ikke å henter et vrak?kansje det skal være en viss standard?men kansje sykkelen ikke er så ille som det høres ut til?

Gulp, ser jeg har vært innlogga lenge, men må unnskylde meg med at jeg sitter å venter på en kjempeviktig mail samtidig :)

Skrevet

Men såpass dyr sykkel har du vel registrert og forsikret?

Den var ikke låst...

Tror jeg fikk igjen 4000 på innbo forsikringen, med 500 i egenandel...husker ikke helt...det er noen år siden nå...:o(

Siden har jeg heller ikke kjøpt noen ny sykkel... :o)

Skrevet

Du kan kanskje foreslå for OL-komitéen at de innfører "sykkelkasting" som en ny OL-gren. Det kan øke etterspørselen på gamle sykler betraktelig, og da kan det være at Tomra produserer panteautomater for sykler..!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...