Gå til innhold

Lei av meg

Gjest Hvordan skal jeg tolke det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ferie med kjæresten min, men tidvis var han lei meg og måtte ha litt armslag. Da gjorde han sitt, mens jeg prøvde å gjøre det beste ut av det med å finne på mine egne ting. Så var det meningen at vi skulle tilbringe mer tid av ferien sammen, men i dag ble han lei meg igjen og reiste hjem. (Bor på hvert vårt sted). Har vært kjærester i to år, men pga jobb ser vi ikke så alt for mye til hverandre.

Skrevet

Jøss, det hørtes da merkelig ut! Spesielt siden dere ikke ser hverandre så mye til vanlig burde jo ferien være til å pleie kjærligheten. Ville tatt en prat med han ja.

Lykke til!

Skrevet

Jøss, det hørtes da merkelig ut! Spesielt siden dere ikke ser hverandre så mye til vanlig burde jo ferien være til å pleie kjærligheten. Ville tatt en prat med han ja.

Lykke til!

Hva skal jeg si til han? Føler meg såret og at jeg ikke har gjort han noe vondt. Ikke maser jeg eller noe.

Skrevet

Hva skal jeg si til han? Føler meg såret og at jeg ikke har gjort han noe vondt. Ikke maser jeg eller noe.

Jeg synes du skal spørre han rett ut om det er noe han har på hjertet. At du synes det er litt rart at han reiser hjem nå som dere har muligheten til å tilbringe tid sammen. Fortell han at det sårer sdeg og at du føler at du ikke gjør noe for at han skal bli lei deg. Selvfølgelig kan man bli lei hverandre til tider, men ynes kanskje det gjelder mer de som går oppå hverandre dag ut og dag inn.

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe til han om dette!

Jeg hadde bare forsvunnet ut av hans liv....

Hva skulle jeg gjøre sammen med en mann som stadig ble lei av meg eller av å være i mitt samvær/nærvær?

Det er da ikke noe forhold å bygge på/satse på....

Hadde ikke brukt mer tid på han nei...,

tenk deg den dagen dere flytter sammen da....

Skrevet

Jeg synes du skal spørre han rett ut om det er noe han har på hjertet. At du synes det er litt rart at han reiser hjem nå som dere har muligheten til å tilbringe tid sammen. Fortell han at det sårer sdeg og at du føler at du ikke gjør noe for at han skal bli lei deg. Selvfølgelig kan man bli lei hverandre til tider, men ynes kanskje det gjelder mer de som går oppå hverandre dag ut og dag inn.

Jeg vil ikke belaste han med å si at jeg er såret. Da føler han seg bare presset tror jeg. Har fra før av to forhold bak meg. Han ene slo, og det satte sluttstreken for det forholdet. Han andre slo også, og det ble enden på det forholdet. Han her slår ikke, men blir altså lei meg. Menn...

Skrevet

Jeg vil ikke belaste han med å si at jeg er såret. Da føler han seg bare presset tror jeg. Har fra før av to forhold bak meg. Han ene slo, og det satte sluttstreken for det forholdet. Han andre slo også, og det ble enden på det forholdet. Han her slår ikke, men blir altså lei meg. Menn...

Jeg har litt på følelsen av at det ikke er det med å belaste han det ligger på, men heller det at du er redd for å miste han. Jeg skjønner godt greia di, men om det er det han går å tenker på (gjøre det slutt) vil det komme en dag uansett. Man trenger ikke bli slått el for at det skal bli slutt, men man kan desverre ikke styre følelser og av og til kan de jo dabbe av hos den ene parten. Du piner bare deg selv om du ikke har det bra uten å si noe..

Skrevet

Du kan tolke det dithen at dette er slutten på forholdet, han er bare for feig til å si det rett ut og bruker heller "gi hint som ikke kan misforstås-teknikken". Han er en idiot, med andre ord. Glem han og gå videre.

Skrevet

Du har dårlig erfaring - likevel blir man ikke i et forhold FORDI han ikke slår, heller . . det er fler som ikke slår enn som slår :)

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe til han om dette!

Jeg hadde bare forsvunnet ut av hans liv....

Hva skulle jeg gjøre sammen med en mann som stadig ble lei av meg eller av å være i mitt samvær/nærvær?

Det er da ikke noe forhold å bygge på/satse på....

Hadde ikke brukt mer tid på han nei...,

tenk deg den dagen dere flytter sammen da....

Enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...