vaness Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 har fått plass på universitetet til høsten, og synes det er skikkelig skummelt.. er redd for å ikke klare det, har droppet ut tidligere, men har kommet langt siden den gang.. likevel ganske bekymret.. og det er lett for panikken å komme.. andre som har hatt det slik, eller har det slik? noen råd?? gruer meg og vet ikke hvordan jeg skal klare meg.. 0 Siter
Sussanne1365380863 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hei når jeg begynte på høyskolen var jeg også redd, ville jeg klare dette? jeg har en pause i studiet nå, men fortsetter i januar. Det har gått mye bedre enn jeg trodde, selv om jeg trengte en pause. Jeg tror det er viktig å kunne snakke med noen, søke støtte når det er vanskelig. Jeg tror også det kan være lurt å finne noen mennesker på studiet å danne kollokvie gruppe med. Det er utrolig godt å ha noen å jobbe sammen med. Dette ble litt rotete. Håper noe av det kan bli nyttig for deg. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.