Gå til innhold

Farge på skrivebordet

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som vet
Skrevet

Jeg klarte desverre å forandre fargen på skrivebordet i windows XP til en farge jeg ikke ønsker. Fra før hadde jeg den opprinnelige fargen som kommer automatisk når du installerer windows for første gang.

Hvordan får jeg nå fargen bak teksten på hvert ikon på skrivebordet til å bli gjennomsiktig? (slik det har vært helt siden jeg installerte windows for første gang)

Skrevet

Jeg har engelsk versjon av XP, men på norsk tror jeg det blir:

Start-menyen - Kontrollpanel - Skjerm - Skrivebord/innstillinger (?)

(Start - Control Panel - Display - Desktop/Appearance)

Gjest Noen som vet
Skrevet

Jeg har engelsk versjon av XP, men på norsk tror jeg det blir:

Start-menyen - Kontrollpanel - Skjerm - Skrivebord/innstillinger (?)

(Start - Control Panel - Display - Desktop/Appearance)

Ja jeg vet at det er der man forandrer fargen, men jeg får ikke fargen til å bli transparang.

Vet du hvordan man får fargen transparang igjen?

Skrevet

Ja jeg vet at det er der man forandrer fargen, men jeg får ikke fargen til å bli transparang.

Vet du hvordan man får fargen transparang igjen?

Inne på Themes da? Velg Windows XP, det er vel den som er standard.

Gjest Noen som vet
Skrevet

Inne på Themes da? Velg Windows XP, det er vel den som er standard.

Har prøvd det også *sukk* det skal ikke være enkelt.

Skrevet

Har prøvd det også *sukk* det skal ikke være enkelt.

Gå inn på start-programmer-tilbehør-systemverktøy-systemgjenoppretting. Velg et tidspunkt for gjenoppretting. Det burde fikse det for deg.

Skrevet

Gå inn på start-programmer-tilbehør-systemverktøy-systemgjenoppretting. Velg et tidspunkt for gjenoppretting. Det burde fikse det for deg.

Den kan være litt skummel for det du har gjort i mellomtiden, lagt til progs, lastet ned etc..jobbprosjekter vil da forsvinne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...