Gjest Wer bist du? Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 hehe Burt Reynolds er helt hinsides i den filmen der Resten er ikke mye å skryte av, dog. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 hehe Burt Reynolds er helt hinsides i den filmen der Resten er ikke mye å skryte av, dog. KROPPEN til Demi sier jeg bare Jeg skal begynne å trene i morgen tidlig assa! - hun og jeg er jevngamle og har like mange barn .- ja, noen tar feil av oss -hehe 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 KROPPEN til Demi sier jeg bare Jeg skal begynne å trene i morgen tidlig assa! - hun og jeg er jevngamle og har like mange barn .- ja, noen tar feil av oss -hehe plastpupper og gutterompe På Demi, altså. Men jeg sier gjerne ja takk. Til Demi, altså... 0 Siter
kalle kun Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 KROPPEN til Demi sier jeg bare Jeg skal begynne å trene i morgen tidlig assa! - hun og jeg er jevngamle og har like mange barn .- ja, noen tar feil av oss -hehe Og hvor mye av den "ytre" kroppen hennes tror du er ekte vare? Nada.. 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Og hvor mye av den "ytre" kroppen hennes tror du er ekte vare? Nada.. Driter jeg i - pent er det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.