amber sun Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg er her nå, men mest på msn for øyeblikket. Kommer nok til å bli nettkveld ikveld, ja. Hvem andre er her? *skåler med rødvinsglasset* *S* 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ich bin hier! Strekker armen ut. Hmm... jeg har ingen dolere på msn... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg er!! hehe *skåler med pepsi max* 0 Siter
Osiris Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ich bin hier! Strekker armen ut. Hmm... jeg har ingen dolere på msn... Jeg har heller ingen dolere på msn 0 Siter
Gjest Iznowgood_007 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Innom og skåler med solbærsaft og tørker tårene etter latteranfall etter å ha sett den schisofrene hunden... 0 Siter
Gimmick Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg er her og.. skåler med pepsi max:) Og smash... nam! 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg har heller ingen dolere på msn Når jeg tenker etter så ser jeg at jeg faktisk har flere dolere på msn, men forbinder de ikke lenger med dol... I dag tror jeg at hodet mitt er på bærtur igrunn. Skulle tro jeg hadde drukket, men det er jo ganske lenge siden sist nå. 0 Siter
carma Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ich bin hier! Strekker armen ut. Hmm... jeg har ingen dolere på msn... Ingen...? *hulk* I'm a nobody.... :-( 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ingen...? *hulk* I'm a nobody.... :-( Du er jo mer en venn enn en doler da tøysehøna. Se forøvrig mitt svar til en eller annen annen her. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Når jeg tenker etter så ser jeg at jeg faktisk har flere dolere på msn, men forbinder de ikke lenger med dol... I dag tror jeg at hodet mitt er på bærtur igrunn. Skulle tro jeg hadde drukket, men det er jo ganske lenge siden sist nå. "I dag tror jeg at hodet mitt er på bærtur igrunn. Skulle tro jeg hadde drukket, men det er jo ganske lenge siden sist nå. " Det er ikke du som har drukket eplemosten fra berentsen, da? ;-P (sorry, jeg bare måtte...*s*) 0 Siter
Kaoz Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg er også her tror vi, men ingen av oss er sikre..!? Damn, jeg glemte visst den blå pillen i dag også... 0 Siter
carma Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Du er jo mer en venn enn en doler da tøysehøna. Se forøvrig mitt svar til en eller annen annen her. *s* Du er tilgitt :-D 0 Siter
sheba Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Skål:-) med hvitvinsglasset! tror det blir DOL på meg også i kveld/natt;-) Jaggu godt å se det ikke bare er meg som sitter her.. *knis* 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 "I dag tror jeg at hodet mitt er på bærtur igrunn. Skulle tro jeg hadde drukket, men det er jo ganske lenge siden sist nå. " Det er ikke du som har drukket eplemosten fra berentsen, da? ;-P (sorry, jeg bare måtte...*s*) Ikkeno eplemost her nei. Spiste litt muggen ost i stad bare. Tror dere det er farlig? Oppdaga grønne ostestrimler etter jeg hadde blanda det inn i tacoen min, og jeg var så sulten at jeg ikke gadd å forholde meg til det akkurat der og da. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Jeg er!! hehe *skåler med pepsi max* 'skåler tilbake* (med rødvin) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Innom og skåler med solbærsaft og tørker tårene etter latteranfall etter å ha sett den schisofrene hunden... Den hunden var bra, ja! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.