amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Jeg er her og.. skåler med pepsi max:) Og smash... nam! Skål! Jeg kom halvveis i vingummiboksen før jeg endelig satte den bort... 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 ...en time etter, men allikevel *hvitvinsskål* 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Hei! Bare pause i filmen Striptease - ! Striptease har jeg sett en gang i tia. er det ikke Demi Moore tro? 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Jeg er også her tror vi, men ingen av oss er sikre..!? Damn, jeg glemte visst den blå pillen i dag også... Den er bra. Hallo til begge ;) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Skål:-) med hvitvinsglasset! tror det blir DOL på meg også i kveld/natt;-) Jaggu godt å se det ikke bare er meg som sitter her.. *knis* Neid,a vi er flere Ha en fin kveld 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 *juhu* Med vennlig hilsen Heisann! *skåler med rødvin* 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 ...en time etter, men allikevel *hvitvinsskål* Hva er vel en time når man har det morsomt? *skåler tilbake med rødvin* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg er her. Uhyre edru. Men etter denne helgen og to dager neste uke og to dager uka etter, har jeg ferie i fire uker. ...og jeg har absolutt ingen planer. Jeg håper virkelig sydenprisene synker snart. 0 Siter
sheba Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg er her. Uhyre edru. Men etter denne helgen og to dager neste uke og to dager uka etter, har jeg ferie i fire uker. ...og jeg har absolutt ingen planer. Jeg håper virkelig sydenprisene synker snart. hei på deg:-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hva er vel en time når man har det morsomt? *skåler tilbake med rødvin* Hva en time er? Nesten ingen ting ;-) Har forresten bestilt bil i dag, splitter pitter ny, fin, deilig bil - så nå feirer vi litt assa! :-) Ble ikke Touaran, men fin allikevel! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Jeg er her. Uhyre edru. Men etter denne helgen og to dager neste uke og to dager uka etter, har jeg ferie i fire uker. ...og jeg har absolutt ingen planer. Jeg håper virkelig sydenprisene synker snart. Heeeei! Msn? 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Hva en time er? Nesten ingen ting ;-) Har forresten bestilt bil i dag, splitter pitter ny, fin, deilig bil - så nå feirer vi litt assa! :-) Ble ikke Touaran, men fin allikevel! Hvilken ble det da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Heeeei! Msn? Ikke nå. Må gjøre unna noen småting den nærmeste timen. Men senere skal jeg se om jeg ikke kan komme meg inn en tur. Går ut fra at dere drukkenboltene ikke slukner riktig ennå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 hei på deg:-) Dritings du også, ser jeg. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Ikke nå. Må gjøre unna noen småting den nærmeste timen. Men senere skal jeg se om jeg ikke kan komme meg inn en tur. Går ut fra at dere drukkenboltene ikke slukner riktig ennå. Ok Jeg tenkte kanskje du hadde noen tips til meg, i en spesiell sjanger ser du MP mente du hadde mer greie på det enn henne Snakkes, da - 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 *skål med Sol* *skåler tilbake* Men hva er Sol (utenom Sol i Isfolket)?? *klør meg i hue* 0 Siter
carma Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 *skåler tilbake* Men hva er Sol (utenom Sol i Isfolket)?? *klør meg i hue* Mexicansk øl :-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hvilken ble det da? Renault Megane Stasjonsvogn (Sport Tourer) :-) En hverdagshelt, med dieselmotor og automatgear :-) http://www.motor.no/pdf/Mo01_gruppetest_mellomklasse.pdf Hadde aldri trodd jeg skulle engasjere meg så mye i bilkjøp. Er overrasket både sambo og jeg! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Mexicansk øl :-) Ahh. det er sikkertr bra !! Kose deg, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.