sheba Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Dritings du også, ser jeg. ikke akkurat det ennå:-) hehe men hvem vet! *knis* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ikke nå. Må gjøre unna noen småting den nærmeste timen. Men senere skal jeg se om jeg ikke kan komme meg inn en tur. Går ut fra at dere drukkenboltene ikke slukner riktig ennå. Jeg drikker ikke (som vanlig)! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Renault Megane Stasjonsvogn (Sport Tourer) :-) En hverdagshelt, med dieselmotor og automatgear :-) http://www.motor.no/pdf/Mo01_gruppetest_mellomklasse.pdf Hadde aldri trodd jeg skulle engasjere meg så mye i bilkjøp. Er overrasket både sambo og jeg! :-) Hverdagshelter skal man ikke kimse av, nei. Men diesel? *holde seg for nesa* Men den er sikkert bra!! Og automatgir er nok veldig bra, det har ikke vi på vår, men det virker kult! 0 Siter
Sør Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Mexicansk øl :-) ¡Caramba! Med vennlig hilsen 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Skål! Hei hei! *skåler tilbake* 0 Siter
Kaoz Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hva en time er? Nesten ingen ting ;-) Har forresten bestilt bil i dag, splitter pitter ny, fin, deilig bil - så nå feirer vi litt assa! :-) Ble ikke Touaran, men fin allikevel! Wiiha!! Det har jeg også gjort!! :-D http://cache.finn.no/mmo/525/842/2_-84082605.jpg Ikke akkurat denne, men en helt lik. Var ute og prøvekjørte den én time i dag, og det var bare galmorsom. Akkurat som å kjøre go-cart :-D 0 Siter
Gimmick Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Skål! Jeg kom halvveis i vingummiboksen før jeg endelig satte den bort... kremt.. jeg har spsit opp resten av vingummien fra igår og.. nå ruller jeg straks... 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Wiiha!! Det har jeg også gjort!! :-D http://cache.finn.no/mmo/525/842/2_-84082605.jpg Ikke akkurat denne, men en helt lik. Var ute og prøvekjørte den én time i dag, og det var bare galmorsom. Akkurat som å kjøre go-cart :-D Wow. Hva slags bil er det? *grønn* 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Wiiha!! Det har jeg også gjort!! :-D http://cache.finn.no/mmo/525/842/2_-84082605.jpg Ikke akkurat denne, men en helt lik. Var ute og prøvekjørte den én time i dag, og det var bare galmorsom. Akkurat som å kjøre go-cart :-D Gratulere forresten! Håper finværet holder seg! 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hverdagshelter skal man ikke kimse av, nei. Men diesel? *holde seg for nesa* Men den er sikkert bra!! Og automatgir er nok veldig bra, det har ikke vi på vår, men det virker kult! Du har ikke fulgt med i timen skjønner jeg. Dieselbiler stinker jo ikke lenger :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Du har ikke fulgt med i timen skjønner jeg. Dieselbiler stinker jo ikke lenger :-) Gjør de ikke?? Hver gang jeg kjører bak en bil som stinker er det dieselbil. Men da kjører jeg kanskje også bak biler som er diesle, men som ikke stinker? Isåfall er det jo bra, for disesel er jo billigere 0 Siter
Kaoz Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Wow. Hva slags bil er det? *grønn* Spanx! Det er en Smart Roadster Coupé..! Kjenner jeg dette j****a vestlandsværet rett så starter sikkert høststormene neste uke, så jeg får finne meg et parkeringsanlegg jeg jan kjøre i når jeg skal kjøre uten tak!! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Spanx! Det er en Smart Roadster Coupé..! Kjenner jeg dette j****a vestlandsværet rett så starter sikkert høststormene neste uke, så jeg får finne meg et parkeringsanlegg jeg jan kjøre i når jeg skal kjøre uten tak!! Bor du også her på vestlandet? (Men idag var det sol!!) 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ikkeno eplemost her nei. Spiste litt muggen ost i stad bare. Tror dere det er farlig? Oppdaga grønne ostestrimler etter jeg hadde blanda det inn i tacoen min, og jeg var så sulten at jeg ikke gadd å forholde meg til det akkurat der og da. Tror nok ikke det er farlig... En får jo kjøpt ferdig muggen ost :-)) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Gjør de ikke?? Hver gang jeg kjører bak en bil som stinker er det dieselbil. Men da kjører jeg kanskje også bak biler som er diesle, men som ikke stinker? Isåfall er det jo bra, for disesel er jo billigere Jepp, gamle dieselbiler stinker, nye gjør det ikke. Kjører Citroën C3 HDI (diesel) jeg. Den er utrolig god å kjøre, og jeg har i alle fall ikke merket verken stank eller noe annet ved den som gjør at jeg savner bensin. Og det selges stadig mer diesel-biler her i landet, på nybilsalget så er de snart oppe i en andel på 50%! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Jepp, gamle dieselbiler stinker, nye gjør det ikke. Kjører Citroën C3 HDI (diesel) jeg. Den er utrolig god å kjøre, og jeg har i alle fall ikke merket verken stank eller noe annet ved den som gjør at jeg savner bensin. Og det selges stadig mer diesel-biler her i landet, på nybilsalget så er de snart oppe i en andel på 50%! Da skal jeg oppdatere den utdaterte fordommen. Og nå legger jeg meg. Natta :) 0 Siter
Kaoz Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Bor du også her på vestlandet? (Men idag var det sol!!) Nei, jeg bor "her" på vestlandet..! :-) Stavanger, stedet Gud glemte, Satan forlot, og Høybråten overtok! 0 Siter
Gjest nepa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg er på plass ikveld ja ) Ut å reise langt igjen imorgen, og vet ikke når jeg kommer hjem igjen.. Så her er ingen vin ikveld .. Mulig jeg får til litt DOL alikevel innimellom... Må jo ha med pc`n ) 0 Siter
sheba Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Nei, jeg bor "her" på vestlandet..! :-) Stavanger, stedet Gud glemte, Satan forlot, og Høybråten overtok! huffda "høybråten"!!! for en skjebne!! tror faktisk ikke det er rett, du får bare begynne og hyle:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.