Gjest hans eks-kjæreste Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Det siste han sa til meg da jeg gjorde det slutt med ham for et halvt år siden var: Du er ikke vedrt å elske - og du er bare dritt på innsiden. Jeg skal spre alt jeg vet om deg til alle... Selv var jeg bare lykkelig for å endelig klare å gjøre det slutt....Men det han sa såret meg og skremte meg. Jeg er nemlig en jente med nokså mange "hemmeligheter" som jeg dessverre delte med ham... Tiden gikk, jeg har fått meg ny kjæreste og har det veldig bra. Men så var jeg i gamlebyen min i sommer, der han exn bor. Der kom jeg i snakk med flere som sa de hadde hørt det ene og det andre om meg, og flere var skikkelig avvisende mot meg..Jeg forsto raskt hva som var skjedd. Jeg føler meg så gjennomsiktig, så utlevert. Det er som om han har tatt sin hevn over at jeg gjorde slutt. I tillegg har han nå ny dame, og da han tilfeldig traff en kammrat av meg for noen uker siden, så sa han til denne vennen min at han var så gla det var slutt og at jeg var ei dum, tåpelig dame... Nå lurer jeg på hvordan jeg skal takle dette. Han nyter tydligvis å spre dritt om meg og det gjør det vanskelig for meg å være i gamlebyen. Jeg er fristet til å sende ham et kort og fortelle ham hvor patetisk han er og fortelle ham at dette bare bekrefter nok en gang at jeg gjorde det rette da jeg gjorde slutt... Men har det noe for seg? jeg syns dette er utrolig vanskelig...Noen råd..? 0 Siter
vilde Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Forhåpentligvis skjønner de han forteller dritt om deg til, at han bare er en patetisk og sjalu liten dritt. Hvis ei jeg kjente hele tida snakka dritt om ex'n sin hadde jeg ihvertfall tenkt at hun sansynligvis bare ikke var kommet helt over ham, og at hun virket ganske stakkarslig. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ikke gjør noen ting. Skriver du kort til han, og forteller at du vet, er målet hans nådd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.