Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Jeg kjøpte en grei kjølebag på Jernia til 89 kr. Den er myk, og hadde fint plass til to store matpakker, 6 halvlitersflasker, fire yoghurter og en appelsin.

Det skulle vel tilsvare det du hadde behov for. Prøvde den på blitur i går, og den holdt vel sånn ganske greit på temperaturen.

Skrevet

Sykkelcomputeren min har hatt samme antall km i to år..... ;) Men kjekk er den da.

Da er det på tide å bytte den ut... hehe

Hvis Biltema-saken er så dårlig, så kanskje det er lurt å prøve en på xxl.no istedet?

Skrevet

Da er det på tide å bytte den ut... hehe

Hvis Biltema-saken er så dårlig, så kanskje det er lurt å prøve en på xxl.no istedet?

Doh... Saken er at jeg ikke har syklet på en stund. ;) Tror den fungerer utmerket!

Skrevet

Doh... Saken er at jeg ikke har syklet på en stund. ;) Tror den fungerer utmerket!

Hehe - og så jeg som tenkte så bra om deg, og så dårlig om Biltema-kvaliteten... jaja ;-)

Skrevet

Jeg kjøpte en grei kjølebag på Jernia til 89 kr. Den er myk, og hadde fint plass til to store matpakker, 6 halvlitersflasker, fire yoghurter og en appelsin.

Det skulle vel tilsvare det du hadde behov for. Prøvde den på blitur i går, og den holdt vel sånn ganske greit på temperaturen.

Hvor stor var den da? Eller hvor mange liter? :)

Gjest prust
Skrevet

Hvor stor var den da? Eller hvor mange liter? :)

Orker ikke gå ned og måle, men jeg tipper den er ca 40 cm X 20 cm X 20 cm, og det blir....32 liter? Det hørtes mye ut!

Nei, nå må jeg legg meg. Det blir jo 16 liter. Høres mer riktig ut! Skal bruke den i morgen på båttur. Kan avgi ny rapport da. Har lagt to halvliters flasker med vann i frysen. Skal ellers fylle den med mer vann, koteletter og pølser!

Skrevet

Orker ikke gå ned og måle, men jeg tipper den er ca 40 cm X 20 cm X 20 cm, og det blir....32 liter? Det hørtes mye ut!

Nei, nå må jeg legg meg. Det blir jo 16 liter. Høres mer riktig ut! Skal bruke den i morgen på båttur. Kan avgi ny rapport da. Har lagt to halvliters flasker med vann i frysen. Skal ellers fylle den med mer vann, koteletter og pølser!

Jepp, rapport hadde vært fint :) Med tanke på hvor lenge det holder seg kaldt..

Skrevet

Du må'kke legge ut biltema-tips her, for når jeg kommer på Biltema, så er de bare utsolgt... Neida, bare tuller litt, for den dør-krok-saken som du tipset om for litt siden, den har vært utsolgt de 2-3 gangene jeg har forsøkt å få tak i den... :-(

Men kjøle-bag har jeg, en picnic-ryggsekk som er litt større enn din (tror jeg), og en liten sixpack-sak fra Tuborg. Den sistnevnte var med på tur i Hellas, og funka fint, så lenge jeg hadde fryste vannflasker som element. :-)

Det var flere som falt for den dørkroken, ja :)

BAnna høyt da biltema i Bergen ikke hadde.

Men på Biltema i sarpsborg ble det to stykker gitt ;)

Gjest prust
Skrevet

Jepp, rapport hadde vært fint :) Med tanke på hvor lenge det holder seg kaldt..

Hei igjen du!

Brukte den i går på tur. Hadde to frosne halvliters flasker som kjøleelement. La dem i klokka 11. Kom hjem fra turen halv fem, og da var det fremdeles is i flaskene. Pølser, koteletter og vannflasker holdt seg godt kalde på båtturen.

Det er nok viktig å lukke lokket fort igjen, slik at ikke varmen kommer inn. Da jeg så nøyere på bagen, så jeg at den var mye høyere enn 20 cm. Tipper den er ca 40 x 20 x 35.

Er kjempefornøyd. Den er passe stor, ikke så tung som vanlige stive, og mye enklere å bære :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...