Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Nei - de måtte jo forstå at jeg var fra landet! Hehe - skulle like å ha sett deg! Ei jeg kjenner kjørte opp mot Slottet i Oslo og det er jo ikke lov. Politiet stoppet henne, og hun spilte jo ut hele "jeg er fra landet osv"-greia - og jada, hun bor på landet... Saken er bare at hun i flere år hadde jobbet som budbilsjåfør i Oslo, og var lommekjent, visste utmerket hvor hun kunne kjøre og ikke. Samme person slo forresten hjul, i kort skjørt, på Karl Johan, uten så mye som å blunke... :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Trodde visstjeg la kysset ut på Webmaster forum jeg -hehe Hva kysser du på webbisen vår for egentlig? 0 Siter
sheba Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hva kysser du på webbisen vår for egentlig? kunne jo være han er en kjekkas da;-) men slett ikke sikker i min påstand;-) hehe 0 Siter
Gjest Bippbipp Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 webmaster er en kvinne,vaffal den ene veldig ferieaktive, ssss! 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 webmaster er en kvinne,vaffal den ene veldig ferieaktive, ssss! Og et slengkyss er HELT uten nærkontakt -i alle fall sist jeg prøvde! 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Hva kysser du på webbisen vår for egentlig? H*n gjorde meg en tjeneste 0 Siter
Gjest Bippbipp Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Og et slengkyss er HELT uten nærkontakt -i alle fall sist jeg prøvde! Men det har en erotisk undertone,har det ikke? 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Men det har en erotisk undertone,har det ikke? Nei - kysser ungene mine sånn jeg - fra bil 0 Siter
Gjest Bippbipp Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Nei - kysser ungene mine sånn jeg - fra bil I norskordboka sto det bare dette: Slengkyss=kyss som en liksom slenger i vei med hånden. Da kan du nok slenge dem ivei til hvem du vil da(nikker). Men hvorfor slang du slengkyss til webmaster? 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 I norskordboka sto det bare dette: Slengkyss=kyss som en liksom slenger i vei med hånden. Da kan du nok slenge dem ivei til hvem du vil da(nikker). Men hvorfor slang du slengkyss til webmaster? Fordi jeg dreit meg ut i et innlegg og webmaster redda meg derfor, nysgjerrigper! 0 Siter
Gjest Bippbipp Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Fordi jeg dreit meg ut i et innlegg og webmaster redda meg derfor, nysgjerrigper! Hmmmm, nå ble jeg ihvertfall nysjerrig om jeg ikke var det! Hva gjaldt saken? hvordan reddet hun deg? Fortell-fortell! 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Hmmmm, nå ble jeg ihvertfall nysjerrig om jeg ikke var det! Hva gjaldt saken? hvordan reddet hun deg? Fortell-fortell! Er du litt dum? hehe 0 Siter
Gjest Bippbipp Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 *stryker ømt over håret* Er det synd på de somer dumme?;o) 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Er det synd på de somer dumme?;o) Jeg syns det - men de har nok et liv med færre bekymringer enn oss superintelligente *trøster* 0 Siter
Gjest Bippbipp Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg syns det - men de har nok et liv med færre bekymringer enn oss superintelligente *trøster* De gærne har det godt heter det seg... ;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.