Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Av alle festlige ting som finnes på internett. Kan noen hoste opp noe som teller antall dager fra en bestemt dato og frem til i dag? 0 Siter
oslogutt Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 På www.calender.no finner du meste rundt datoer og tid. Og her fant jeg vel det du leter etter; http://www.timeanddate.com/counters/customcount.html 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 det går an å bruke et regneark til det Jada, jeg har til og med sitti her og telt og regnet, men det hadde vært så mye enklere hvis en dings gjorde det automatisk for meg. Men har du en enkel formel for meg da tro? Eller må jeg bare gange antall år med antall dager og så antall mnd med antall dager og så legge til dager denne mnd........... ? 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 På www.calender.no finner du meste rundt datoer og tid. Og her fant jeg vel det du leter etter; http://www.timeanddate.com/counters/customcount.html Tusen takk! Fant ut at jeg har regnet litt galt tidligere da, men vi er på god vei mot et nytt mål. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Tusen takk! Fant ut at jeg har regnet litt galt tidligere da, men vi er på god vei mot et nytt mål. Hva er det for noe fint du sparer til? :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Hva er det for noe fint du sparer til? :-) Hehe... Det er kanskje for fjollete å si det her, men det blåser vi i. Jeg lurte på hvor lenge jeg og sambo hadde vært sammen, og da jeg regnet på det kom jeg til at det ganske snart var et rundt tall. Nå var det noen hundre over det jeg trodde, men da er vi bare et par hundre dager unna et nytt rundt antall dager. :knegg: Hva man tenker på. Men jeg vil si det er verre å leke sjimpanse på Aker Brygge iført boblejakke og gummistøvler. 0 Siter
Osiris Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jada, jeg har til og med sitti her og telt og regnet, men det hadde vært så mye enklere hvis en dings gjorde det automatisk for meg. Men har du en enkel formel for meg da tro? Eller må jeg bare gange antall år med antall dager og så antall mnd med antall dager og så legge til dager denne mnd........... ? jeg er helt umulig til å forklare uten å se hva jeg gjør, og jeg har ikke regneark på hjemmepcn. Men du legger inn dato som format i cella, og ellers som vanlig. Jeg har gjort det mange ganger, men jeg tror ikke det ble en god forklaring... 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 jeg er helt umulig til å forklare uten å se hva jeg gjør, og jeg har ikke regneark på hjemmepcn. Men du legger inn dato som format i cella, og ellers som vanlig. Jeg har gjort det mange ganger, men jeg tror ikke det ble en god forklaring... Hehe... Jeg gidder vel neppe å gjøre det heller, etter å ha fått linken til oslogutt under her. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 jeg er helt umulig til å forklare uten å se hva jeg gjør, og jeg har ikke regneark på hjemmepcn. Men du legger inn dato som format i cella, og ellers som vanlig. Jeg har gjort det mange ganger, men jeg tror ikke det ble en god forklaring... Men nå tror jeg faktisk at jeg skjønte hvordan jeg skulle gjøre det. 0 Siter
Osiris Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Men nå tror jeg faktisk at jeg skjønte hvordan jeg skulle gjøre det. Litt kjekt til å regne ut hvor mange tusen dager folk har levd. Ikke alle setter pris på å få vite det. ) 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Hehe... Det er kanskje for fjollete å si det her, men det blåser vi i. Jeg lurte på hvor lenge jeg og sambo hadde vært sammen, og da jeg regnet på det kom jeg til at det ganske snart var et rundt tall. Nå var det noen hundre over det jeg trodde, men da er vi bare et par hundre dager unna et nytt rundt antall dager. :knegg: Hva man tenker på. Men jeg vil si det er verre å leke sjimpanse på Aker Brygge iført boblejakke og gummistøvler. Du skal ikke tro på alt du hører, Åsemor! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.