Goldy79 Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Eg har skulegutt til hausten!! Spennande!! Andre i samme situasjon?? :-)) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 jeg vet ikke, er det smittsomt? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Jeg har skolejente Blir spennende. Eg har ei svigermor som maser om å kjøpe ransel med innhold. Har du alt klart??? Eg manglar ein del enno... 0 Siter
Goldy79 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 jeg vet ikke, er det smittsomt? Og du er tydeligvis ein mann 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg og! Får klump i halsen når jeg tenker på hvor fort de seks årene har gått. Han sa det så fint her en dag: "Mamma, du må jo ikke grine fordi jeg har blitt stor!" Han gleder seg enormt. I går kom det kort fra SFO der det stod: "Hei x. Vi på SFO gleder oss til å treffe deg i august!" Koselig! Og lillesøster på fire år synes det er SÅ urettferdig at ikke hun også kan få begynne på skolen! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Eg har ei svigermor som maser om å kjøpe ransel med innhold. Har du alt klart??? Eg manglar ein del enno... Vi kjøpte skolesekk til henne i Danmark. En sånn Lego-sekk - hun falt fullstendig for den Den står og venter på rommet hennes, pennal har hun fra før - men hun gleder seg til å ha det med på skolen!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 jeg vet ikke, er det smittsomt? *knis* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Eg har ei svigermor som maser om å kjøpe ransel med innhold. Har du alt klart??? Eg manglar ein del enno... Vi hadde bytur før førskoledagen, der han fikk velge seg ransel. Kjempemoro! Og fadderen hans (min venninne) hadde ham også med til byen og kjøpte pennal og bokbind. Av mormor har ham fått en blyantspisser som ser ut som en London-buss! 0 Siter
Goldy79 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Vi kjøpte skolesekk til henne i Danmark. En sånn Lego-sekk - hun falt fullstendig for den Den står og venter på rommet hennes, pennal har hun fra før - men hun gleder seg til å ha det med på skolen!! Blir ei spennande tid framover no. Både gleder og gruer meg. Han er jo blitt så stor!! :-)) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Vi hadde bytur før førskoledagen, der han fikk velge seg ransel. Kjempemoro! Og fadderen hans (min venninne) hadde ham også med til byen og kjøpte pennal og bokbind. Av mormor har ham fått en blyantspisser som ser ut som en London-buss! *kremt* Er me litt seint ute?? 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 *kremt* Er me litt seint ute?? Du er vel ikke seint ute så lenge du rekker det før skolestart? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Eg har ei svigermor som maser om å kjøpe ransel med innhold. Har du alt klart??? Eg manglar ein del enno... I Trondheim får alle ungene sekk på skolen første skoledag. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Vi kjøpte skolesekk til henne i Danmark. En sånn Lego-sekk - hun falt fullstendig for den Den står og venter på rommet hennes, pennal har hun fra før - men hun gleder seg til å ha det med på skolen!! Fant du en skikkelig ryggsekk altså? Eller var det sånn firkanta ransel du kjøpte. Vi lette både i Tyskland og Danmark, men fann ikke skikkelige ryggsekker, bare slike stive kasser. Tøffe, å jada, men helt håpløse å bære på. Men skuleguten her i huset får seg nok bionicle ryggsekk, det er iallefall litt bedre enn Spiderman.... Gøy med 1.klassinger, det er like spennende denne gang som da storesøster begynte.Og nå er hun 4.klassing ...snufs! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Fant du en skikkelig ryggsekk altså? Eller var det sånn firkanta ransel du kjøpte. Vi lette både i Tyskland og Danmark, men fann ikke skikkelige ryggsekker, bare slike stive kasser. Tøffe, å jada, men helt håpløse å bære på. Men skuleguten her i huset får seg nok bionicle ryggsekk, det er iallefall litt bedre enn Spiderman.... Gøy med 1.klassinger, det er like spennende denne gang som da storesøster begynte.Og nå er hun 4.klassing ...snufs! Det var en Lego-ryggsekk, med sommerfugler på - fra Belvilleserien i Lego. Litt firkanta i fasongen, med flere rom, kjølerom med matboks, og gymbag som henger på. Den virket bra på, syns jeg. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Det var en Lego-ryggsekk, med sommerfugler på - fra Belvilleserien i Lego. Litt firkanta i fasongen, med flere rom, kjølerom med matboks, og gymbag som henger på. Den virket bra på, syns jeg. Det var den sikkert, og når jenta er fornøyd så..:-) Vi har nå sett på en Lego Bioniclesekk ( den er somen vanlig sekk, ikek særlig firkantet). Den er med drikkeflaske, matboks og ekstra gym/skittentøy pose. Men så var det en Spidermansekk som var kul også da (grøss). Selv prøver jeg å peile han inn på en sekk med racerbiler på ( av to onder heller det enn desse grusomme figurene) enklere med jenter, selv om det kan bli mye rosa... 0 Siter
laban Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Ja, jeg har også det. Han er av den typen som gleder seg til friminuttene, turene og SFO - og er mindre interessert i det som skal skje i klasserommet. 0 Siter
frosken Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 *kremt* Er me litt seint ute?? Ikke sent ute i det hele tatt! August er måneden for kjøp av skolesekker, pennaler, bokbind, fargeblyanter mm. Det er da mine tantebarn ringer og forteller at de mangler ting i pennalet og lurer på når vi skal til byen...*s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.