IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Ja - var nok gått da. Men du skal få bilder fra gårdagen når jeg sto på bardisken, på en hånd:) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Ja - var nok gått da. Men du skal få bilder fra gårdagen når jeg sto på bardisken, på en hånd:) hehe, det hørtes jo morsomt ut *ler* Inspirert av oss som ville danse på bardisken kanskje? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 hehe, det hørtes jo morsomt ut *ler* Inspirert av oss som ville danse på bardisken kanskje? *Inspirert av oss som ville danse på bardisken kanskje?* I følge de andre som var der trengte jeg ingen inspirasjon:) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 *Inspirert av oss som ville danse på bardisken kanskje?* I følge de andre som var der trengte jeg ingen inspirasjon:) Aha - du har det i deg bare Det er bra, for da får man det alltid moro *S* ;-p 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Aha - du har det i deg bare Det er bra, for da får man det alltid moro *S* ;-p Jeg gjør i hvert fall mye rart i fylla. 0 Siter
Gjest umuriel Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg gjør i hvert fall mye rart i fylla. Nææææ...det mener du ikke? ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja - var nok gått da. Men du skal få bilder fra gårdagen når jeg sto på bardisken, på en hånd:) Heksa hilser deg 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Nææææ...det mener du ikke? ;-) Neste helg kjører jeg forbi, har privatsjåfør. Håper at du er opplagt til et ball:) 0 Siter
Gjest umuriel Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Neste helg kjører jeg forbi, har privatsjåfør. Håper at du er opplagt til et ball:) Hopalong! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.