flisa Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Ser på noe karaoke-greier på NRK2 - det er det verste jeg har hørt i hele mitt liv!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 He he..er vel flinke de! Eller.... 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 He he..er vel flinke de! Eller.... Han som liksom da ble plukket ut forrige fredag og fikk komme i studio - svarte, mora hans skulle ikke ha oppmuntret han til å fortsette å synge. Han synger masse for barna sine og i KOR! - og han synger helst KLASSIKERNE; Sabeltann og Byggmester BOB. nei og nei! hehe 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Han tullingen som akkurat sang den go-go-sangen var jo helt håpløs. Han som synger Robbie nå var ikke akkurat flink han heller nei. 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Han tullingen som akkurat sang den go-go-sangen var jo helt håpløs. Han som synger Robbie nå var ikke akkurat flink han heller nei. Og hun dama som er programleder -------tror jeg er for gammel jeg altså. ;D 0 Siter
sheba Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 He he..er vel flinke de! Eller.... eller??? hahaha ikke akkurat vakkert, men veldig modig synes jeg :-) det er tilnærmelsesvis sånn det høres ut i de fleste hjem tenker jeg;-) Morsomt!! hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Og hun dama som er programleder -------tror jeg er for gammel jeg altså. ;D Sånt er søppel! Finn av-knappen og konsentrer deg om DOL (og evt. andre ting på nettet om vi ikke er nok for deg! ;-)) 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Sånt er søppel! Finn av-knappen og konsentrer deg om DOL (og evt. andre ting på nettet om vi ikke er nok for deg! ;-)) Jeg er her jeg - men det er datra som har fjernkontrollen - 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Jeg er her jeg - men det er datra som har fjernkontrollen - Du får kjøpe trådløse hodetelefoner til tv-en, så slipper du plages... Eller ta med pc-en et annet sted, om du har bærbar & trådløst :-) Jeg gleder meg i alle fall til jeg får den muligheten snart...! 0 Siter
flisa Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Skrevet 22. juli 2005 Du får kjøpe trådløse hodetelefoner til tv-en, så slipper du plages... Eller ta med pc-en et annet sted, om du har bærbar & trådløst :-) Jeg gleder meg i alle fall til jeg får den muligheten snart...! Trådløs har jeg men min "grønne fare" er mer slepbar enn enn bærbar *holder for øra* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Han som liksom da ble plukket ut forrige fredag og fikk komme i studio - svarte, mora hans skulle ikke ha oppmuntret han til å fortsette å synge. Han synger masse for barna sine og i KOR! - og han synger helst KLASSIKERNE; Sabeltann og Byggmester BOB. nei og nei! hehe Stakkars barn! De ser jo sef opp til faren sin uansett :S 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Trådløs har jeg men min "grønne fare" er mer slepbar enn enn bærbar *holder for øra* Hehe - den bærbare som jeg har bestilt blir ikke av de letteste den heller, ca 3,5 kg Men 17" skjerm, visstnok helt rå. Og resten av "spec'en" er også temmelig bra, så jeg gleder meg som en unge, utålmodig som få... 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Men hvorfor ser du på det da? ; ) Fordi jeg ikke bor alene og det ikke alltid er jeg som har fjernkontrollen -sitter med ryggen til tv'en 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.