Gjest Litt grønn på dette... Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Er litt nybegynner når det kommer til maling..såh.. noen som aner hva man skal blande for å få en brun farge? Litt kaffe-aktig brunfarge, hvis dere skjønner? Sitter her med svart, hvit, rød, blå og gul.. Har prøvd en stund nå..men det går ikke.. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Kjapt søk på internett: rød og grønn, oransj og blå, eller gul og lilla 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Kjapt søk på internett: rød og grønn, oransj og blå, eller gul og lilla Med andre ord: rød + gul + blå (alle kombinasjoner du nevner er jo varianter/kombinasjoner av de primærfargene) 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Med andre ord: rød + gul + blå (alle kombinasjoner du nevner er jo varianter/kombinasjoner av de primærfargene) Nettopp. Men jeg tenker ikke, jeg bare googler. 0 Siter
Gjest Ikke SÅ grønn lenger.. Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Med andre ord: rød + gul + blå (alle kombinasjoner du nevner er jo varianter/kombinasjoner av de primærfargene) Takk for hjelp!! 0 Siter
sheba Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Nettopp. Men jeg tenker ikke, jeg bare googler. eller gurgler?? hehehe :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Nettopp. Men jeg tenker ikke, jeg bare googler. Hihi - er det nå jeg ikke skal nevne ammetåka? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.