Gjest Lille duh Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Noen som har erfaring med Nokia 6020? MMS-meldinger kommer i samme innboks som SMS gjør? MMS får jeg ikke til å flytte feks til egne mapper. Det er jo så dumt, for da må de jo ligge i innboksen hele tiden? Innboksen pleier jeg å slette hele boksen, ikke en og en, men nå kan jeg jo ikke det? Hvorfor så tungvindt? Jeg har noe som heter Multimediemeldinger, men jeg få jo ikke flyttet de dit? På forhånd takk - om noen gidder... :-) 0 Siter
yeehaw Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 De kommer i samme innboks, men det er bare å lagre bildet til mine bilder for eksempel. Så når du har bildet oppe så trykk på valg så vil du kunne velge å lagre bildet, deretter velger du hvilken mappe du vil lagre bildet i. 0 Siter
Gjest Lille duh Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 De kommer i samme innboks, men det er bare å lagre bildet til mine bilder for eksempel. Så når du har bildet oppe så trykk på valg så vil du kunne velge å lagre bildet, deretter velger du hvilken mappe du vil lagre bildet i. Ja, det vet jeg, men de fleste mms har jo bilde, tekst og lyd - det kan da umulig være meningen at det skal være så tungvint? Jeg må jo sette sammen mms'en på nytt? 0 Siter
yeehaw Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Ja, det vet jeg, men de fleste mms har jo bilde, tekst og lyd - det kan da umulig være meningen at det skal være så tungvint? Jeg må jo sette sammen mms'en på nytt? Hvis meldingen har bilde, lyd osv i samme melding så må du lagre de forskjellige objektene hver for seg ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.