Gå til innhold

Nokia 6020

Anbefalte innlegg

Gjest Lille duh
Skrevet

Noen som har erfaring med Nokia 6020? MMS-meldinger kommer i samme innboks som SMS gjør? MMS får jeg ikke til å flytte feks til egne mapper. Det er jo så dumt, for da må de jo ligge i innboksen hele tiden?

Innboksen pleier jeg å slette hele boksen, ikke en og en, men nå kan jeg jo ikke det? Hvorfor så tungvindt? Jeg har noe som heter Multimediemeldinger, men jeg få jo ikke flyttet de dit?

På forhånd takk - om noen gidder... :-)

Skrevet

De kommer i samme innboks, men det er bare å lagre bildet til mine bilder for eksempel. Så når du har bildet oppe så trykk på valg så vil du kunne velge å lagre bildet, deretter velger du hvilken mappe du vil lagre bildet i.

Gjest Lille duh
Skrevet

De kommer i samme innboks, men det er bare å lagre bildet til mine bilder for eksempel. Så når du har bildet oppe så trykk på valg så vil du kunne velge å lagre bildet, deretter velger du hvilken mappe du vil lagre bildet i.

Ja, det vet jeg, men de fleste mms har jo bilde, tekst og lyd - det kan da umulig være meningen at det skal være så tungvint? Jeg må jo sette sammen mms'en på nytt?

Skrevet

Ja, det vet jeg, men de fleste mms har jo bilde, tekst og lyd - det kan da umulig være meningen at det skal være så tungvint? Jeg må jo sette sammen mms'en på nytt?

Hvis meldingen har bilde, lyd osv i samme melding så må du lagre de forskjellige objektene hver for seg ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...