Gå til innhold

Er det bare jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som er litt engstelig for å reise nå for tiden?

Hadde egentlig tenkt å ta med ungene på en utenlandstur til høsten, men jeg syns det smeller hele tiden og snart overalt!

(jfr. Sharm-el-Sheik)

Skrevet

Tror du skal være maks uheldig om du og dine skulle bli utsatt for terror. Legger du sammen hvor mange av verdens ferierende som blir skadd/drept av terror, og sammenligner det med hvor mange som blir skadd/dør i hjemmet så er nok det tryggeste å feriere til enhver tid! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror nok det å være engstelig for å reise er like unødvendig som å være engstelig for å bade i saltvann på grunn av hai.

Faren er minimal.

Skrevet

Tja - du utsetter deg selv og barna for langt større fare for å bli drept hver gang du og dem tar en kjøretur i bilen.

Sånn for å sette problemsituasjonen litt i perspektiv.

Gjest sommerfugler
Skrevet

nei, det er ikke bare deg. Jeg tenkte faktisk for to dager siden at en tur til egypt hadde vært spennende (ikke det at jeg hadde reist), og idag er 88 døde der pga terror. En blir jo litt skremt, men det er jo det terroristene håper på.

Skrevet

Det er viktig å fokusere på det "vanlige", i en uvanlig situasjon. Har en uflaks, så har en uflaks, og kan gjøre svært lite med det. Inntil det evt. skjer, tenker jeg svært lite på hva som kan gå galt.

Er du engstelig, så prøv å ikke la barna bli involverte. De kan fort bli unødvendig redde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...