Gå til innhold

Han har alfabetisk rekkefølge :-I

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje han har damene i alfabetisk rekkefølge også? ;)

hihi, du var i farta inatt, skjønner jeg?

:-D

Gjest lykkelig og avslappet
Skrevet

Ligg unna, er mitt råd! Jeg var sammen med en slik, og han hadde også tellekanter på alt i skapet, inkludert underbukser! Han var bare et utrolig petimeter som ALDRI kunne slappe av og ta noe på sparket eller være litt fleksibel; på grensen (eller over) til det sykelige. Forholdet varte heller ikke mer enn et års tid før jeg ikke orket mer!

Gjest også ordensmenneske
Skrevet

Ville bare si at selv om jeg har CD,er alfabetisk, så har jeg IKKE orden verken i kjøkkenskap eller garderobeskap. Så det at en har orden ETT sted i livet, bør ikke bety at en er helt petimeter. Jo, ETT annet sted har jeg orden, i syskrinet. hehe... Der har jeg ordnet trådsnellene etter farge! hehe... Men ellers i huset flyter det her og der.

Skrevet

Jeg har CD-platene i alfabetisk rekkeføge, ellers er det jo umulig å finne fram. Gidder ikke rote gjennom 5-600 plater for å finne den jeg leter etter.

Men garderobeskap, kjøkkenskap osv bærer ikke akkurat preg av det bor et ordensmenneske i huset...

Skrevet

Kanskje han ikke har hatt noe bedre å fordrive tiden med? Uansett så er det vel ikke så mye å bekymre seg over så sant han ikke kjefter deg huden full for å sette ting på feil plass eller går og kontrollsjekker det 100 ganger om dagen. Det finnes jo de også.

Skrevet

Her er alle cd'ne alfabetisk sortert. Musikk er hovedinteressen til begge vi som bor her, så det liker vi helt klart å ha orden i. Bøkene er tilfeldig plassert, uten om at Stephen King bøkene, kokebøkene og fagbøkene står samlet. Jeg skal sortere den snart, men vet ikke etter hvilket system, tror kanskje det blir etter utgivelses år.

Resten av huset, utenom kjøkkenet, er stort sett kaos.

petter smart
Skrevet

Har selv tenkt å gjøre dette. Er på 15'de året med tenkning nå. Litt mer planlegging så er det nok i boks.

Ser jo helt klart fordelen med å ha orden på cd'ene dersom en har mange plater og ikke liker å bruke lang tid på å finne det en vil ha.

Ville ikke blitt bekymret av kun dette. Men må han ha orden på absolutt alt? Tilter han dersom det ikke er orden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...