Gå til innhold

Nå dør slørhalen min...

Anbefalte innlegg

Gjest leimegnå!Bu-hu!
Skrevet

Og det er så trist, det er liksom ingen ting jeg kan gjøre, det går ubønnhørlig mot slutten!

Pokkers fisk, ligger bare på siden og er så vidt i live, og jeg får meg ikke til å knerte den heller!

Jeg har hatt den i godt over to år, men trodde da de ble eldre enn det?

Den er også veldig tufs i slørene sine og det ser ut til at noen har spist på han ved hodet, har flyttet han for seg selv da i et nettingbur, men det varer nok ikke lenge!

Herregud, enn å knytte seg sånn til en fisk!!!!!!!!!!!

Gjest Slørhalebella
Skrevet

Jeg har slørhaler i en gullfiskbolle. I forretningen sa de at de sjelden levde lenger enn et år. Jeg har merket at jeg må skifte vannet ofte nå i sommer. Den ene fiske trodde jeg at jeg skulle miste. Den svømte sidelengs og oppned halve dagen. Jeg skiftet vann. Utrolig nok overlevde den. Det er visst okysgenmangel. Jeg har vannrenser som gir oskygen men bruker den ikke, for den bråker så fælt. Jeg synes du har hatt fisken din lenge. Veldig trist når de dør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...