flisa Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg endevendte fryseren etter kjøttrester - dere vet alt sånt man tror man skal spise en dag man er alene hjemme - noe man aldri er - 1 kotelett, 2 flatbiff, 3 svinefileter, noe kjøttdeg, noe karbonadeig etc. etc. Stekte i porsjoner som jeg fikk beskjed om og kokte ut panna - - tilsatte poteter, gulrot, vårløk og persille, litt potetmospulver og sukkerkulør - det har putra og småkokt -og i 9-tiden kommer det folk til gards som skal få smake Korni flatbrød og tyttebærsyltetøy er kjøpt inn. Nå må jeg bare ut en tur og kjøpe dopapir - 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Høres godt ut! Ja, jeg er spent... har ikke smakt på den - - - 0 Siter
Osiris Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Ja, jeg er spent... har ikke smakt på den - - - Jeg syns du fortjener en liten smak før gjestene kommer. Du må jo kvalitetssikre om den behøver ørlitte granne mer salt for eksempel? 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Jeg syns du fortjener en liten smak før gjestene kommer. Du må jo kvalitetssikre om den behøver ørlitte granne mer salt for eksempel? Nei - jeg er full av selvtillit hver gang jeg lager mat -hehe 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Dopapir? Forventer du magesjau etter at lapskausen er fortært? 0 Siter
flisa Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Dopapir? Forventer du magesjau etter at lapskausen er fortært? *nikker* 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 "..dere vet alt sånt man tror man skal spise en dag man er alene hjemme - noe man aldri er ... 3 svinefileter..." Du er ikke småspist ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 "..dere vet alt sånt man tror man skal spise en dag man er alene hjemme - noe man aldri er ... 3 svinefileter..." Du er ikke småspist ;-) De er veldig små - medaljonger å regne ikke nok til 6 personer i alle fall - som vi vanligvis er ved bordet 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 De er veldig små - medaljonger å regne ikke nok til 6 personer i alle fall - som vi vanligvis er ved bordet Aha ;-) Så for meg 3 _hele_ svinefileter, jeg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.