Gå til innhold

Den lapskausen tror jeg ble verdens beste :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg endevendte fryseren etter kjøttrester - dere vet alt sånt man tror man skal spise en dag man er alene hjemme - noe man aldri er - 1 kotelett, 2 flatbiff, 3 svinefileter, noe kjøttdeg, noe karbonadeig etc. etc. Stekte i porsjoner som jeg fikk beskjed om og kokte ut panna - - tilsatte poteter, gulrot, vårløk og persille, litt potetmospulver og sukkerkulør - det har putra og småkokt -og i 9-tiden kommer det folk til gards som skal få smake :)

Korni flatbrød og tyttebærsyltetøy er kjøpt inn.

Nå må jeg bare ut en tur og kjøpe dopapir -:)

Skrevet

Høres godt ut!

Ja, jeg er spent...:) har ikke smakt på den - - -

Skrevet

Ja, jeg er spent...:) har ikke smakt på den - - -

Jeg syns du fortjener en liten smak før gjestene kommer. Du må jo kvalitetssikre om den behøver ørlitte granne mer salt for eksempel?

Skrevet

Jeg syns du fortjener en liten smak før gjestene kommer. Du må jo kvalitetssikre om den behøver ørlitte granne mer salt for eksempel?

Nei - jeg er full av selvtillit hver gang jeg lager mat -hehe

Gjest wiggum
Skrevet

Dopapir? Forventer du magesjau etter at lapskausen er fortært?

Skrevet

Dopapir? Forventer du magesjau etter at lapskausen er fortært?

*nikker*

Skrevet

"..dere vet alt sånt man tror man skal spise en dag man er alene hjemme - noe man aldri er ... 3 svinefileter..."

Du er ikke småspist ;-)

Skrevet

"..dere vet alt sånt man tror man skal spise en dag man er alene hjemme - noe man aldri er ... 3 svinefileter..."

Du er ikke småspist ;-)

De er veldig små - medaljonger å regne :) ikke nok til 6 personer i alle fall - som vi vanligvis er ved bordet :)

Skrevet

De er veldig små - medaljonger å regne :) ikke nok til 6 personer i alle fall - som vi vanligvis er ved bordet :)

Aha ;-)

Så for meg 3 _hele_ svinefileter, jeg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...