Gå til innhold

Utdyping vedr "FRP forslaget"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hitler merket jødene som han trodde var roten til alt ondt, la oss merke pedoene som definitivt er roten til en helvetes mye ondt!!

Vi skal ikke etterligne verken Hitler eller Taliban.

Norge er en rettsstat, og skal forbli det. Ja, muligvis kunne man reddet noen, men man ville også ofret langt langt flere/mere (og da snakker jeg ikke om de pedofile).

Med vennlig hilsen

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kaoz

18

• Sør

12

• MsSophie

12

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*kremt*

Kaoz - jeg ville vært *meget* forsiktig med hva du skriver til folk her inne, så lenge du ikke kjenner verken bakgrunnen dere, eller hva de/familien har vært utsatt for.

Jeg vet meget godt hvordan situasjonen er i Norge, og andre land. Det betyr ikke at vi løser den med "Frp-metoder". Du har selv skrevet nedenfor at du ikke vet om dette fungerer - da er det ingen grunn til å forfekte det. Problemstillingen er for kompleks til "enkle Frp-metoder".

Med vennlig hilsen

Kanskje frustrasjonen min tok overhånd, så jeg får takke deg for at du så diskre opplyser meg om hva jeg gjør. Dette er et ømtålig tema, og jeg gjør sikkert smartes i å holde de sterkeste meningene mine for meg selv!

Thnx

Skrevet

Kanskje frustrasjonen min tok overhånd, så jeg får takke deg for at du så diskre opplyser meg om hva jeg gjør. Dette er et ømtålig tema, og jeg gjør sikkert smartes i å holde de sterkeste meningene mine for meg selv!

Thnx

For all del; Du behøver ikke skjemmes over dine FrP-sympatier. Sannsynligheten er stor for at du deler partitilhørighet med ganske mange på denne saiten.

At du tilhører den mer ekstreme og kanskje voldelig orienterte delen av partiet, får så være. FrP er FrP, og der er det sikkert plass til deg også.

Keep up the good work.

Skrevet

For all del; Du behøver ikke skjemmes over dine FrP-sympatier. Sannsynligheten er stor for at du deler partitilhørighet med ganske mange på denne saiten.

At du tilhører den mer ekstreme og kanskje voldelig orienterte delen av partiet, får så være. FrP er FrP, og der er det sikkert plass til deg også.

Keep up the good work.

Hehe, du har lov å prøve deg, men jeg holder meg langt borte fra "grisetryne", "hentesveis" og gjenden. Og tar jeg ikke helt feil så er det nok en og annen FRP'er som ikke liker FRP-utspillet (uten å beskylde Søviknes for å være pedofil fordi han liker unge jenter).

Skrevet

Keep up the good work.

Dette forstår jeg ikke, jeg synes da tydelig at du og resten av guttegruppa til stadighet påpeker at saiten ikke består av annet enn kommunist/sosialistpakk...?

Skrevet

Dette forstår jeg ikke, jeg synes da tydelig at du og resten av guttegruppa til stadighet påpeker at saiten ikke består av annet enn kommunist/sosialistpakk...?

Herregruppen på denne siden har nok i all hovedsak sine sympatier hos Høire. Naturlig nok.

Skrevet

Herregruppen på denne siden har nok i all hovedsak sine sympatier hos Høire. Naturlig nok.

Jeg for min del er i ferd med å bygge opp norges første parti som utelukkende er formet av islamske verdier!!

Skrevet

Naturlig og naturlig....det bor nok en aldri så liten rabulist innerst i Grip-gutten også skulle jeg tro...:)

petter smart
Skrevet

...da får vi dømme dem til livsvarig kjemiskkastrasjon. Skulle de unlate å la se medisinere, så er det rett under kniven...:)

Hvorfor antar du at alle overgripere er menn? Det er en vesentlig andel av overgriperne som er kvinner. Hva skal man skjære på dem?

Eller er det ikke så viktig?

petter smart
Skrevet

Hvor mange uskyldige tror du ikke blir stemplet som pedofile fordi de har samme navn som en pedofil, eller et som ligner? Og har du først fått dette stempelet så hjelper ingenting.

Det har vært slike episoder i bl.a. USA.

Hvor mange uskyldige kan vi ofre for din gode sak?

Skrevet

Jeg vil _ikke_ vite om min nabo er pedofil! Det man må gjøre er å følge med på hva ungene gjør, hvor de er og hva de bør gjøre hvis de blir spurt om å være med inn osv. hos folk de ikke kjenner veldig godt.

petter smart
Skrevet

Du skjønner tydeligvis lite av hvordan et fritt og demokratisk land fungerer.

Dersom staten offentliggjør navnet på pedofile så vil alle uskyldige ofre for dette (familie/venner, folk med likt/lignende navn, andre misforståelser, falske offentliggjøringer) være ofret av staten. Det kan ikke staten gjøre.

Dersom en ikke gjør dette og en pedofil begår et overgrep så er det denne som er skyldig, ikke staten.

Staten kan ikke ofre enkeltpersoner for å redde andre. Selv om det gjelder mange andre.

Skrevet

Hvorfor antar du at alle overgripere er menn? Det er en vesentlig andel av overgriperne som er kvinner. Hva skal man skjære på dem?

Eller er det ikke så viktig?

Det er igrunn jævlig godt gjort å lese ut fra mitt innlegg at jeg ikke finner det like viktig å straffe/behandle kvinnlige overgripere som de mannlige.

Men, som du også sikkert vet, så er det en kjent sak at de_fleste_overgripere som blir tatt er menn. At det finnes store mørketall blant kvinnlige overgripere er man klar over, men det kommert dessverre ikke frem i lyst.

Når det er sagt, så har jeg ingen god løsning på hvordan vi behandler/straffer verken mannlige eller kvinnlige overgripere, og denne rådvillheten burde også komme ganske klart frem i innleggene mine i denne tråden.

petter smart
Skrevet

Det er igrunn jævlig godt gjort å lese ut fra mitt innlegg at jeg ikke finner det like viktig å straffe/behandle kvinnlige overgripere som de mannlige.

Men, som du også sikkert vet, så er det en kjent sak at de_fleste_overgripere som blir tatt er menn. At det finnes store mørketall blant kvinnlige overgripere er man klar over, men det kommert dessverre ikke frem i lyst.

Når det er sagt, så har jeg ingen god løsning på hvordan vi behandler/straffer verken mannlige eller kvinnlige overgripere, og denne rådvillheten burde også komme ganske klart frem i innleggene mine i denne tråden.

Du skriver jo "..rett under kniven". Dette tolker jeg som kastrering (evt noe verre). Og det kan kun utføres på menn (kastrering av kvinner er annerledes).

Dette tolker jeg til at du kun snakker om overgripere som menn.

Det er jo også en stor andel av overgriperne som selv er barn. Hva med dem?

Skrevet

Igjen...:

"....jeg ingen god løsning på hvordan vi behandler/straffer verken mannlige eller kvinnlige"...eller for den saks skyld barn, dyr, fulgler, fisker etc etc... "overgripere, og denne rådvillheten burde også komme ganske klart frem i innleggene mine i denne tråden....."

Skrevet

Du skriver jo "..rett under kniven". Dette tolker jeg som kastrering (evt noe verre). Og det kan kun utføres på menn (kastrering av kvinner er annerledes).

Dette tolker jeg til at du kun snakker om overgripere som menn.

Det er jo også en stor andel av overgriperne som selv er barn. Hva med dem?

Igjen...:

"....jeg har ingen god løsning på hvordan vi behandler/straffer verken mannlige eller kvinnlige"...eller for den saks skyld barn, dyr, fulgler, fisker etc etc... "overgripere, og denne rådvillheten burde også komme ganske klart frem i innleggene mine i denne tråden....."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...