Gjest Noen kokker her? Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg har kjøpt kyllingfilet som jeg vil steke inni ovnen. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det og hva jeg kan servere til. Trenger svar fort, er bare en snartur på nett. Tusen takk på forhånd! 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Hvordan: Pakk inn fileten i bacon eller spekeskinke, legg den i en ildfast form med en dæsj smør under. Stekes midt i ovnen, ved ca 225 grader i ca en halvtime. Kjenner at den blir fast i fisken når den er ferdig stekt. Legg kyllingen i ildfast form, legg litt smør under, og gjerne litt oppå. Strø p ådet krydder du måtte ønske, og press en sitron over. (Dette ryker litt når det stekes, men blir inmari godt).225 grader i en halvtimes tid. Ved siden kan du servere ris og salat, ovnsstekte poteter og tzaziki, eller pasta med en enkel saus. 0 Siter
Gjest Noen kokker ja Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Hvordan: Pakk inn fileten i bacon eller spekeskinke, legg den i en ildfast form med en dæsj smør under. Stekes midt i ovnen, ved ca 225 grader i ca en halvtime. Kjenner at den blir fast i fisken når den er ferdig stekt. Legg kyllingen i ildfast form, legg litt smør under, og gjerne litt oppå. Strø p ådet krydder du måtte ønske, og press en sitron over. (Dette ryker litt når det stekes, men blir inmari godt).225 grader i en halvtimes tid. Ved siden kan du servere ris og salat, ovnsstekte poteter og tzaziki, eller pasta med en enkel saus. Tusentakk for raskt svar! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Selv gjør jeg ingenting annet enn å slenge filètene i en langpane, drysse over litt pepper, og la dem steke i 25 minutter på 225 grader. Ikke noe smør eller olje eller annet dilldall. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg tror det er en fordel at du setter på ovnen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.