nyca Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Hvordan fungerer det?Har finne en vare i en nettbutikk til 598,- Hva er det som kommer på denne prisen? Kan man vente at det blir veldig mye dyrere alt i alt? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg kjøpte nettopp en brukt bildel derfra. den kosta 650,- Når frakt/omkostninger/toll hadde fått sitt - kosta varen 1100,- å hente på posten. 0 Siter
nyca Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Jeg kjøpte nettopp en brukt bildel derfra. den kosta 650,- Når frakt/omkostninger/toll hadde fått sitt - kosta varen 1100,- å hente på posten. Ja det er nettopp det jeg frykter.. At prisen omtrent dobler seg! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 + frakt og moms og avgifter på rundt 100-150 kroner (hvis jeg ikke tar helt feil). 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Ja det er nettopp det jeg frykter.. At prisen omtrent dobler seg! Jeg syns jeg gjorde en god handel, delen kosta 2500,- her i Norge, ny da vel og merke. 0 Siter
Aishana Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Kontakt butikken som selger varen og spør om de kan sende pakken som en gave. Da slipper du å betale toll. Jeg handler ofte sko fra USA og dette nettstedet er mer enn villig til å sende pakken som gave. De tar ut fakturaen slik at bare skoene ligger i pakka. Men det er alltid lurt å spørre før man bestiller, ikke alle nettsteder gidder å ha dette "merarbeidet". Kommer sikkert an på hvor stort firmaet er. Lykke til 0 Siter
Freya Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Kontakt butikken som selger varen og spør om de kan sende pakken som en gave. Da slipper du å betale toll. Jeg handler ofte sko fra USA og dette nettstedet er mer enn villig til å sende pakken som gave. De tar ut fakturaen slik at bare skoene ligger i pakka. Men det er alltid lurt å spørre før man bestiller, ikke alle nettsteder gidder å ha dette "merarbeidet". Kommer sikkert an på hvor stort firmaet er. Lykke til Hvilket nettsted bestiller du sko fra? Sender de som gave uten at du spør om det? 0 Siter
Aishana Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Hvilket nettsted bestiller du sko fra? Sender de som gave uten at du spør om det? www.howcool.com har masse kule sko. Siden jeg har bestilt der før skriver jeg bare i online bestillingen under "merknader" at jeg ønsker at de skal sende pakken som en gave for å unngå norsk toll. De har ingen problemer med det. Første gangen kan det være fint å sende de en mail først og spørre på forhånd. Er sikker på at flere nettsteder er villig til å gjøre dette. Alt for å tjene penger! 0 Siter
nyca Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Jeg syns jeg gjorde en god handel, delen kosta 2500,- her i Norge, ny da vel og merke. Ja da er det jo helt greit ;o) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja da er det jo helt greit ;o) Ja, kjøp deg en viscosekobbling du også, billig fra DK: http://www.autoimport.dk/reservedele/soeg/?find=6032000022&submit=Varenr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.