Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det?Har finne en vare i en nettbutikk til 598,- Hva er det som kommer på denne prisen? Kan man vente at det blir veldig mye dyrere alt i alt?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en brukt bildel derfra. den kosta 650,- Når frakt/omkostninger/toll hadde fått sitt - kosta varen 1100,- å hente på posten.

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp en brukt bildel derfra. den kosta 650,- Når frakt/omkostninger/toll hadde fått sitt - kosta varen 1100,- å hente på posten.

Ja det er nettopp det jeg frykter.. At prisen omtrent dobler seg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

+ frakt og moms og avgifter på rundt 100-150 kroner (hvis jeg ikke tar helt feil).

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja det er nettopp det jeg frykter.. At prisen omtrent dobler seg!

Jeg syns jeg gjorde en god handel, delen kosta 2500,- her i Norge, ny da vel og merke.

Skrevet

Kontakt butikken som selger varen og spør om de kan sende pakken som en gave. Da slipper du å betale toll.

Jeg handler ofte sko fra USA og dette nettstedet er mer enn villig til å sende pakken som gave. De tar ut fakturaen slik at bare skoene ligger i pakka. Men det er alltid lurt å spørre før man bestiller, ikke alle nettsteder gidder å ha dette "merarbeidet". Kommer sikkert an på hvor stort firmaet er.

Lykke til

Skrevet

Kontakt butikken som selger varen og spør om de kan sende pakken som en gave. Da slipper du å betale toll.

Jeg handler ofte sko fra USA og dette nettstedet er mer enn villig til å sende pakken som gave. De tar ut fakturaen slik at bare skoene ligger i pakka. Men det er alltid lurt å spørre før man bestiller, ikke alle nettsteder gidder å ha dette "merarbeidet". Kommer sikkert an på hvor stort firmaet er.

Lykke til

Hvilket nettsted bestiller du sko fra? Sender de som gave uten at du spør om det? :)

Skrevet

Hvilket nettsted bestiller du sko fra? Sender de som gave uten at du spør om det? :)

www.howcool.com har masse kule sko. Siden jeg har bestilt der før skriver jeg bare i online bestillingen under "merknader" at jeg ønsker at de skal sende pakken som en gave for å unngå norsk toll. De har ingen problemer med det.

Første gangen kan det være fint å sende de en mail først og spørre på forhånd.

Er sikker på at flere nettsteder er villig til å gjøre dette. Alt for å tjene penger!

Skrevet

Jeg syns jeg gjorde en god handel, delen kosta 2500,- her i Norge, ny da vel og merke.

Ja da er det jo helt greit ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...