Åsemor Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jada, jeg har ikke vært på fest på langt over et år, så det er sikkert derfor jeg blir ekstra irritert. I tillegg er disse personene noen tullinger av dimensjoner, og det gjør det iallefall til et irritasjonsmoment. De startet med høy musikk og WOOOHAAAAAAAAA og JUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUU allerede ved middagstider i dag... Herregud, voksne mennesker på 35 år. Men, saken er det at det bråker noe voldsomt. Når skal det være stille? Ti eller elleve? Tror nok ikke jeg kommer til å ringe politiet... De kommer garantert til å si at jeg bare kan lukke vinduet så lenge det bare er musikk og hyling som irriterer. Vel... Måtte bare få det ut! 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Skal revurdere telefon til politiet altså. 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Skal revurdere telefon til politiet altså. ...etter 23 kan du ringe. Men det er lørdagkveld så de har neppe tid til å rykke ut. Eller forresten, jeg antar at å få stoppet Kelly Family på fulle guffer ansees å være en hastesak hos politiet:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Du må nok vente til etter kl 23 før politiet vil gidde å bry seg. Det er vel da det skal være stille... Men du kan kanskje ta en prat med de når festen er over, om en dag eller to, og si at du setter pris på "nabovarsel" ved neste fest. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Du må nok vente til etter kl 23 før politiet vil gidde å bry seg. Det er vel da det skal være stille... Men du kan kanskje ta en prat med de når festen er over, om en dag eller to, og si at du setter pris på "nabovarsel" ved neste fest. Da tror jeg de hadde ledd meg hardt og lenge opp i trynet gitt. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Da tror jeg de hadde ledd meg hardt og lenge opp i trynet gitt. De ler kanskje ikke like mye om politiet kommer på døra? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 De ler kanskje ikke like mye om politiet kommer på døra? Tja.. Får se hva jeg gjør. Ikke vet jeg hvor telefonen min er engang. 0 Siter
Gemini Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Tja.. Får se hva jeg gjør. Ikke vet jeg hvor telefonen min er engang. Jeg skal ikke engang hinte om ammetåka denne gangen... ;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Da tror jeg de hadde ledd meg hardt og lenge opp i trynet gitt. Da leverer du en skriftlig klage til styret i borettslaget. Da er de pliktig til å ta opp problemet og eventuelt sende et formelt brev til bråkmakerene. ...for du bor i borettslag, gjør du ikke? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Da leverer du en skriftlig klage til styret i borettslaget. Da er de pliktig til å ta opp problemet og eventuelt sende et formelt brev til bråkmakerene. ...for du bor i borettslag, gjør du ikke? Jeg sitter til og med i styret... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Skal revurdere telefon til politiet altså. Da er det plutselig et så voldsomt overgrep at jeg hadde ringt politiet umiddelbart. 0 Siter
Gjest hobbymusiker Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Du får gå bort til dem og spørre om å få bli med på festen. Du kan jo like godt det når du hører musikken og skrålingen så godt. Hadde det vært mine naboer så hadde jeg latt dem få igjen med samme mynt. Jeg er musiker og har anlegg med god lyd og en brukbar sangstemme. Tror jeg hadde stilt meg opp ute i hagen min, sånn ved 6-tida om morgenen den dagen de starter opp igjen på jobb etter ferien, og spilt noen nyyydelige dansbandtopper på full guffe. Mine versjoner av "Leende guldbruna ögon" og "Nei, så tjukk du har blitt!" hadde nok blitt nabolagets hits, ja... :-) 0 Siter
Gjest grøssemusikk Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Du får gå bort til dem og spørre om å få bli med på festen. Du kan jo like godt det når du hører musikken og skrålingen så godt. Hadde det vært mine naboer så hadde jeg latt dem få igjen med samme mynt. Jeg er musiker og har anlegg med god lyd og en brukbar sangstemme. Tror jeg hadde stilt meg opp ute i hagen min, sånn ved 6-tida om morgenen den dagen de starter opp igjen på jobb etter ferien, og spilt noen nyyydelige dansbandtopper på full guffe. Mine versjoner av "Leende guldbruna ögon" og "Nei, så tjukk du har blitt!" hadde nok blitt nabolagets hits, ja... :-) . 0 Siter
Gjest sommerfugler Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Jeg ER så glad vi ikke bor i borettslag lenger. Naboene under likte å skru på volumknappen, den feile veien. De var en skikkelig plage. Da vi solgte var det et ungt par som kjøpte. Noe av det første de spurte om, var om det var lytt, eller om de kunne ta seg fester. I tillegg hadde han masse gitarer han spillte på. hahaha...hevnen er søt:) Ikke bare fikk vi masse penger for leiligheten, men vi fikk den bonusen og. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Du får gå bort til dem og spørre om å få bli med på festen. Du kan jo like godt det når du hører musikken og skrålingen så godt. Hadde det vært mine naboer så hadde jeg latt dem få igjen med samme mynt. Jeg er musiker og har anlegg med god lyd og en brukbar sangstemme. Tror jeg hadde stilt meg opp ute i hagen min, sånn ved 6-tida om morgenen den dagen de starter opp igjen på jobb etter ferien, og spilt noen nyyydelige dansbandtopper på full guffe. Mine versjoner av "Leende guldbruna ögon" og "Nei, så tjukk du har blitt!" hadde nok blitt nabolagets hits, ja... :-) Hehe... Hadde jeg ikke hatt en bitteliten baby hadde jeg nok vært på fest sjøl, et helt annet sted. Det blei rolig fem på elleve da. *himle* 0 Siter
Gjest vinden som suser i trærne Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg ER så glad vi ikke bor i borettslag lenger. Naboene under likte å skru på volumknappen, den feile veien. De var en skikkelig plage. Da vi solgte var det et ungt par som kjøpte. Noe av det første de spurte om, var om det var lytt, eller om de kunne ta seg fester. I tillegg hadde han masse gitarer han spillte på. hahaha...hevnen er søt:) Ikke bare fikk vi masse penger for leiligheten, men vi fikk den bonusen og. Hehe...morsom hevn! Men hvordan skal man egentlig bo for å slippe støy både fra fotballspillende unger, og festing? Jeg syns folk fester til 02 om natta med vinduer på vidt gap, og de står på balkonger og skråler, eler har musikk på full guffe. *vil bo stille men sentralt* 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Hehe...morsom hevn! Men hvordan skal man egentlig bo for å slippe støy både fra fotballspillende unger, og festing? Jeg syns folk fester til 02 om natta med vinduer på vidt gap, og de står på balkonger og skråler, eler har musikk på full guffe. *vil bo stille men sentralt* Klokka to bare? Heldiggris. Her holdt naboen sine drittunger det gående til halv fire. De toppet med å stå på verandaen med stereoen på FULL jalla og SKREK og HYLTE som om de var hjerneskadde alle sammen! *mumle...mord...* 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Klokka to bare? Heldiggris. Her holdt naboen sine drittunger det gående til halv fire. De toppet med å stå på verandaen med stereoen på FULL jalla og SKREK og HYLTE som om de var hjerneskadde alle sammen! *mumle...mord...* ja, hva er det med den hylinga egentlig? Å feste og ha høy musikk og danse og sånn er forsåvidt forståelig men den helvetes vrælinga folk driver med? what's the fucking point? 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 ja, hva er det med den hylinga egentlig? Å feste og ha høy musikk og danse og sånn er forsåvidt forståelig men den helvetes vrælinga folk driver med? what's the fucking point? Primalskrik? Fra den gangen vi hang i trærne? Jeg aner ikke. Jeg drikker ikke alkohol. 0 Siter
MsSophie Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 ja, hva er det med den hylinga egentlig? Å feste og ha høy musikk og danse og sånn er forsåvidt forståelig men den helvetes vrælinga folk driver med? what's the fucking point? ...og det verste er at det nesten alltid er kvinnfolk som hyler og bærer seg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.