Gjest skulkesjal Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Du skriver dette innlegget klokken 21.18. En fest må man tåle hvis man bor i nærheten av folk, det er min mening. Etter 24 synes jeg de bør komme seg ut på byen om de ønsker å bråke videre, men loven sier 23. 0 Siter
Copy Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Hehe, jeg synes det er koselig med fest i nabolaget jeg. Deilig med litt liv. Men mine barn sover gjennom det meste da. Og jeg selv er natterangler hehe. Så det eneste som irriterer meg i dette nabolaget er nå vi fungerer for heldagsunderholdning for et par eldre mennesker. Føles ikke noe særlig å bli fulgt med øynene uansett hva du gjør. Men fest er morro :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Du skriver dette innlegget klokken 21.18. En fest må man tåle hvis man bor i nærheten av folk, det er min mening. Etter 24 synes jeg de bør komme seg ut på byen om de ønsker å bråke videre, men loven sier 23. I know... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.