Gjest trultemor25 Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Litt teit spørsmål kanskje, men åssen er det å tatovere på strekkmerke? Etter graviditeten har jeg fått noen små strekkmerker rett ovenfor navelen, de er nesten symmetriske og midt på over navelen så da tenkte jeg at det hadde kanskje gått an å tatovere på strekkmerkene, så kasnkje det ser litt kult ut isteden for litt stygt? Ikke det at jeg er på vei ut døra for å få gjort det, jeg bare er nyskjerrig på om det lar seg gjøre. 0 Siter
Gjest ved nytt svangerskap Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Tattoveringen blir ofte stygg hvis den blir strukket i, så med mindre du har utelukket flere graviditeter, ville jeg ikke gjort det. 0 Siter
Gjest ved nytt svangerskap Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Tattoveringen blir ofte stygg hvis den blir strukket i, så med mindre du har utelukket flere graviditeter, ville jeg ikke gjort det. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Det kan trekke seg mye sammen fortsatt. Du har jo nylig født. Og hvis du blir gravid igjen senerre vil det mest sannsynlig bli mye styggere da. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Det kan trekke seg mye sammen fortsatt. Du har jo nylig født. Og hvis du blir gravid igjen senerre vil det mest sannsynlig bli mye styggere da. Ja jeg må jo se åssen magen blir etterhvert før jeg begynner å tenke i de baner. Var bare en fiks ide jeg fikk. Vet ikke om strekkmerker tar til seg tatoveringsfarge en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.