Gå til innhold

Tatovering på strekkmerke

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Litt teit spørsmål kanskje, men åssen er det å tatovere på strekkmerke? Etter graviditeten har jeg fått noen små strekkmerker rett ovenfor navelen, de er nesten symmetriske og midt på over navelen så da tenkte jeg at det hadde kanskje gått an å tatovere på strekkmerkene, så kasnkje det ser litt kult ut isteden for litt stygt?

Ikke det at jeg er på vei ut døra for å få gjort det, jeg bare er nyskjerrig på om det lar seg gjøre.

Gjest ved nytt svangerskap
Skrevet

Tattoveringen blir ofte stygg hvis den blir strukket i, så med mindre du har utelukket flere graviditeter, ville jeg ikke gjort det.

Gjest ved nytt svangerskap
Skrevet

Tattoveringen blir ofte stygg hvis den blir strukket i, så med mindre du har utelukket flere graviditeter, ville jeg ikke gjort det.

Sofies mamma
Skrevet

Det kan trekke seg mye sammen fortsatt. Du har jo nylig født. Og hvis du blir gravid igjen senerre vil det mest sannsynlig bli mye styggere da.

Gjest trultemor25
Skrevet

Det kan trekke seg mye sammen fortsatt. Du har jo nylig født. Og hvis du blir gravid igjen senerre vil det mest sannsynlig bli mye styggere da.

Ja jeg må jo se åssen magen blir etterhvert før jeg begynner å tenke i de baner. Var bare en fiks ide jeg fikk. Vet ikke om strekkmerker tar til seg tatoveringsfarge en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...