Gjest er "desperat" Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jobbe med selvtiliten din, som du nevnte at var dårlig? Ikke være FOR desperat! Prøve å få med noen fra jobb på en øl eller kaffe etter arbeidestid, uten å ha NOEN forventninger om at dere skal bli venner! Være flink til å lytte. Men også være åpen om deg og ditt. Lykke til! Hei, takk for svar. Selvtilliten min gå opp og ned, men den er ikke grunnen til at jeg ikke har venner. Jeg er veldig åpen som person, og liker å snakke med folk. De jeg jobber med er koselige, men de har jobbet sammen så lenge, også kommer jeg og kjenner ingen. Føler det blir vanskelig å bare spørre om de vil finne på noe. De har sine venner, de også. Det er derfor det er så vanskelig, for alle har sine venner fra før. Å være tredje hjul liker jeg ikke...er også redd for å bli avvist. Det er ikke det at jeg er SÅ desperat at jeg gjør hva som helst. Men jeg har hatt det slik så passs lenge nå, at jeg rett og slett tror jeg kommer til å bli psykisk-syk av dette... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Hei, takk for svar. Selvtilliten min gå opp og ned, men den er ikke grunnen til at jeg ikke har venner. Jeg er veldig åpen som person, og liker å snakke med folk. De jeg jobber med er koselige, men de har jobbet sammen så lenge, også kommer jeg og kjenner ingen. Føler det blir vanskelig å bare spørre om de vil finne på noe. De har sine venner, de også. Det er derfor det er så vanskelig, for alle har sine venner fra før. Å være tredje hjul liker jeg ikke...er også redd for å bli avvist. Det er ikke det at jeg er SÅ desperat at jeg gjør hva som helst. Men jeg har hatt det slik så passs lenge nå, at jeg rett og slett tror jeg kommer til å bli psykisk-syk av dette... "Føler det blir vanskelig å bare spørre om de vil finne på noe." -------- Men ikke spør om de vil "finne på noe". Spør konkret om de har lyst å ta en kopp/ et glass etter jobben en av dagene.. Og de som du sa er stille, det kan hende de ville blitt ekstra glad for å bli spurt. Kanskej de er veldig interessante og hyggelige, når du får sjansen til å møte dem utenfor jobben. Bare forslag, take it or leave it 0 Siter
Reg@l Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Pleier å anbefale det lokale Hjemlpekorpset jeg. Der treffer du mange kjekke folk. Eller du kan registrere deg på f.eks Blink-sidene til Dagbladet og søke etter folk i ditt nærområde. 0 Siter
Reg@l Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Har det som deg. Men er eldre. *vinker fra Haugesund* Haugesunder vinker tilbake :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.