Gå til innhold

Hva slags strøm?

Gjest vil bestille pr nett ikveld

Anbefalte innlegg

Gjest vil bestille pr nett ikveld
Skrevet

Eller rettere, hva slags bestilling bør jeg gjøre: Fastpris for 1 år, eller variabel pris. Jeg syns det er så greit å ha et fast beløp jeg skal betale for strømmen året rundt. Men er det mye mer lønnsomt å ha variabel pris??

Og hvis jeg har fast pris, så blir det vel likevel avregnet hvert år om jeg har brukt mer eller mindre enn det avtalte, og dermed får igjen penger eller betaler mer??

I utgangspunktet er strømregningen lav her i huset, pga sentralfyr.

Skrevet

Fast pris betyr vel ikke fast pris hver mnd, men fast pris per kilowattime?

Gjest sommerfugler
Skrevet

bråker det ennå hos deg?:)

Skrevet

bråker det ennå hos deg?:)

Nei, her er det rolig.

Gjest sommerfugler
Skrevet

Nei, her er det rolig.

det var nå bra:)

Det er noe dritt med slike naboer.

Det kan jeg skrive under på

Lips1365380508
Skrevet

Det finnes fast pris pr. måned også, men du får tilbake det du evnt. har betalt til overs, på slutten av året. Tåpelig syns jeg. Hvis du ikke føler med, kan de lure deg...

Skrevet

Så en reportasje om dette på tv i fjor. De intervjuet en del mennesker som jobbet i strømmarkedet, og samtlige hadde spotpris selv. Det var helt klart det billigste alternativet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...