Gjest Ønsker flere barn Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Andre som har hørt om dette? Dette er 10 år siden. Ble sterilisering foretatt på annen måte før enn nå? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja, vet om en som lappet sammen ledningene, og fikk barn. Etter å ha vært sterilisert i mange år. Det er 15 - 20 år siden nå. Så da er det vel håp for dere også! 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Og ps: Nå er det iallfall ikke vanskeligere enn før, etter hva jeg har hørt. Det er jo noen som ombestemmer seg, vettu.. 0 Siter
Gjest Ønsker flere barn Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja, vet om en som lappet sammen ledningene, og fikk barn. Etter å ha vært sterilisert i mange år. Det er 15 - 20 år siden nå. Så da er det vel håp for dere også! Det jeg sier er at han fikk en sønn etter at han ble sterilisert! Hvordan er dette mulig? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Det jeg sier er at han fikk en sønn etter at han ble sterilisert! Hvordan er dette mulig? OK. Jeg leste feil, siden du har signaturen "Ønsker flere barn". Ikke bli sinna. 0 Siter
Gjest Hildegard B. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Det jeg sier er at han fikk en sønn etter at han ble sterilisert! Hvordan er dette mulig? Han er ikke helt steril før ca tre mnd etter inngrepet. Så hvis han ikke brukte prevansjon i den tiden er det ikke så rart det ble barn. Dessuten kan det hende ved sjeldne tilfeller at "ledningene" gror sammen igjen. Eller at kirurgen ikke har gjort god nok jobb! 0 Siter
Gjest psykojenta Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja da, det har jeg hørt om. Lillebroren min er et slikt resultat. Vet ikke hvor lenge pappa hadde vært sterilisert, men dette er jo snart 23 år siden da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.