Gjest mye å huske på ja;) Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 hei. vi skal til kypros nå snart.jeg lurer på hva som er viktig å huske å ha med seg... har ikke reist "alene" før...uten foreldre osv..(til syden ), og håper jeg har husket alt jeg trenger:) men hvis noen kan komme med sine "ferietips/lister", så ser jeg fort om det er noe jeg har glemt:) 0 Siter
Gemini Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Er ikke den klassiske regla: Pass, penger, kondomer. Vel, litt mer kan være kjekt da.... Solkrem kan være lurt å kjøpe hjemme, gjerne på taxfree eller apotek. I syden har den gjerne stått framme og "kokt" i sola i uker, måneder og kanskje fra i fjor... Og ikke er solkrem særlig billig der heller. En annen ting som er fint å ha med, er et myggmiddel som heter MyggA, en rollon som man får kjøpt på apoteket. Men nå må jeg stikke, skal i bursdag til niesen min. Kanskje jeg kommer på flere tips senere idag. Her er forresten en liten liste: http://www.dinside.no/php/art.php?id=11906&versjon=utskrift 0 Siter
Gjest mye å huske på ja;) Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Er ikke den klassiske regla: Pass, penger, kondomer. Vel, litt mer kan være kjekt da.... Solkrem kan være lurt å kjøpe hjemme, gjerne på taxfree eller apotek. I syden har den gjerne stått framme og "kokt" i sola i uker, måneder og kanskje fra i fjor... Og ikke er solkrem særlig billig der heller. En annen ting som er fint å ha med, er et myggmiddel som heter MyggA, en rollon som man får kjøpt på apoteket. Men nå må jeg stikke, skal i bursdag til niesen min. Kanskje jeg kommer på flere tips senere idag. Her er forresten en liten liste: http://www.dinside.no/php/art.php?id=11906&versjon=utskrift takk:) der var jo en del tips der da:) kos deg i bursdagen da;) 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 solbriller, solkrem, after sun, plaster, pass, stort badehandkle, strandbag 0 Siter
Gjest marthe02 Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 solbriller, solkrem, after sun, plaster, pass, stort badehandkle, strandbag og paracet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.