Gå til innhold

Hva kan kaniner spise?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er kanskje best å spørre eieren. Det er mange som ikke vil gi alt slags "menneske-mat" til dyrene sine. Ikke er det bra av for mye slik mat heller...

Spør hva de gir ham, og om annet han kan spise ;)

De er ikke å få tak i akkurat nå, de er på den andre siden av jorden, så det er ikke aktuelt.

Jeg er bare nysgjerrig, for jeg vet ingenting om kaniner, bortsett fra at de er utrolig kjedelige dyr, iallefall denne her.

Om du gir kaninen gress, så gi den for guds skyld ikke mye av gangen. Om den ikke er vant til det, så dør den lett. Det er veldig sterkt for magen dens. Men tørt brød er en skikkelig livrett for de. Nå vet jeg ikke hvor gammel denne kaninen er, men spesielt unger tar fort kvelden med gress. Mine får bare bitte litt som en god bit en gang i blandt. Men nå har jeg 27 stk også da!! ;o)

Om du gir kaninen gress, så gi den for guds skyld ikke mye av gangen. Om den ikke er vant til det, så dør den lett. Det er veldig sterkt for magen dens. Men tørt brød er en skikkelig livrett for de. Nå vet jeg ikke hvor gammel denne kaninen er, men spesielt unger tar fort kvelden med gress. Mine får bare bitte litt som en god bit en gang i blandt. Men nå har jeg 27 stk også da!! ;o)

WOW! Denne er voksen og han får ikke gress, men har masse høy og tørrfor. Så da kan jeg kanskje gi ham litt brød? Ja, ja, kanskje jeg sms'e de som eier ham først?

Annonse

WOW! Denne er voksen og han får ikke gress, men har masse høy og tørrfor. Så da kan jeg kanskje gi ham litt brød? Ja, ja, kanskje jeg sms'e de som eier ham først?

Jeg er helt sikker på at kaninen storkoser seg i deres selskap om den får lov til å spise høy, og om du legger inn litt tørt brød til den. De elsker å gnage! Og selvfølgelig friskt vann.. Ellers er de ikke særlig kravstore! Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...