Gå til innhold

Cipralex, trenger svar


Fantom1365380824

Anbefalte innlegg

Fantom1365380824

Hei!

Jeg er en gutt på 25 år som har gått på 10 mg cipralex i seks mnd. Har siste fire mnd vært totalt likegyldig til det meste og det føles som jeg er inne i en boble hele tiden. Helt flat i følelsene og har mistet lysten til det meste. Er det normalt å ha det slik?

Har lyst til å slutte på medisinen. Hvordan skal jeg gå frem etter å ha tatt den i seks mnd? Er det mulig at jeg blir like deppa som før jeg begynte på den?

Legen gir meg også 25 stesolid innimellom som jeg synes hjelper mye bedre enn cipralex. Må jo være mye bedre å ta en stesolid en gang i uken enn lykkepiller hver dag når jeg blir så likegyldig til alt av Cipralexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Vet egentlig ikke akkurat så mye om det med likgyldigheten. Går selv på effexor og ba selv om å få øke dosen for å bli mer likgyldig da jeg er en såkallt "perfeksjonist". Vet bare at opptrapping og nedtrapping skal skje i samarbeid med lege, da en bør følle med og ha en langsiktig plan (spesielt på nedtrappingen). Så hadde jeg vært deg hadde jeg ville tatt kontakt med legen for å høre hvordan du skal gå frem. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...