Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Har blitt helt hekta på bryllup nå. =) Hvor ville du ha giftet deg? Jeg vil ikke gifte meg i kirken, men klarer ikke tenke ut en annen lur plass. Hi hi 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 På stranden? Obrestad fyr? F eks Obrestad fyr har jeg ikke hørt om. *sjekke på nettet* 0 Siter
Velouria Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Vi giftet oss på tunet på småbruket til søsteren min, det er der jeg trådte mine barneføtter og plassen betydde og betyr mye for meg. Egentlig hadde jeg lyst til å stikke av å gifte meg et sted jeg ikke hadde vært og ikke hadde noe forhold til, men siden vi var to om avgjørelsene ble det ikke slik Ei venninne giftet seg nå i en liten by i Italia hvor hun traff sin nåværende mann, det kunne vært noe for meg også, men jeg skal ikke gifte meg igjen. Ellers er et Vegas bryllup i et gammelt flak av en bil også noe jeg kunne finni på. Eller kanskje i Taos, en vanvittig vakker plass. 0 Siter
Gjest psykojenta Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 . Jeg tenker også mye på bryllup. Det er jo ikke rart du er litt hekta, du var jo i et trivelig bryllup igår (ettersom jeg skjønte av posten din litt over 02 i natt) Jeg vil også at festen skal vare lenger utover natta..hehe. Jeg er usikker på om jeg vil ha det i kirken, har litt lyst til det- med hvit eller lyyyyyyysblå kjole(så lys at den nesten er hvit med blåskjær). Hvis vi ikke skal ha det i kirken her vil jeg dra til utlandet- Spania eller Frankrike, men jeg vet ikke helt hva jeg vil.. Har sånn løst sagt vi skal gifte oss på forlovelsesdatoen i 2007. Men om det skjer vet jeg ikke enda.. Lykke til 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 På stranden? Obrestad fyr? F eks Eller her http://www.rogalandarboret.no/ 0 Siter
Gjest bare lurer jeg altså. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Kan jeg spørre om det var i Stavanger du var i bryllup i går? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Kan jeg spørre om det var i Stavanger du var i bryllup i går? Ja, det var det. Eller nesten da.. =) Jeg kjenner flere som var i bryllup i går. Kanskje du var en av dem? (Var du i bryllup du og? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg tenker også mye på bryllup. Det er jo ikke rart du er litt hekta, du var jo i et trivelig bryllup igår (ettersom jeg skjønte av posten din litt over 02 i natt) Jeg vil også at festen skal vare lenger utover natta..hehe. Jeg er usikker på om jeg vil ha det i kirken, har litt lyst til det- med hvit eller lyyyyyyysblå kjole(så lys at den nesten er hvit med blåskjær). Hvis vi ikke skal ha det i kirken her vil jeg dra til utlandet- Spania eller Frankrike, men jeg vet ikke helt hva jeg vil.. Har sånn løst sagt vi skal gifte oss på forlovelsesdatoen i 2007. Men om det skjer vet jeg ikke enda.. Lykke til He he.. ja, at jeg var i bryllup i går har litt med saken å gjør, ja! Høres ut som en veldig fin kjole. Utlandet frister meg og! Hadde jeg vært rik hadde jeg tatt med alle gjestene og giftet meg på en strand eller noe sånt 0 Siter
Gjest bare lurer jeg altså. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja, det var det. Eller nesten da.. =) Jeg kjenner flere som var i bryllup i går. Kanskje du var en av dem? (Var du i bryllup du og? Nei, men jeg kjenner ei som giftet seg i går og flere som var med i det bryllupet. Men det er ikke sikkert vi snakker om samme bryllup. Sikkert flere som giftet seg i går da. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Nei, men jeg kjenner ei som giftet seg i går og flere som var med i det bryllupet. Men det er ikke sikkert vi snakker om samme bryllup. Sikkert flere som giftet seg i går da. Å? Kanskje det var det samme? Men ja, det var flere bryllup. Er vel høytid for bryllup for tiden. Kjenner folk som var i andre bryllup også (som sagt) Tenk om du og var i samme bryllupet igår, så hadde vi kanskje pratet med hverandre uten å ha visst at begge vanket på dol?! He he *nesten litt skummel tanke* =D 0 Siter
Gjest psykojenta Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 He he.. ja, at jeg var i bryllup i går har litt med saken å gjør, ja! Høres ut som en veldig fin kjole. Utlandet frister meg og! Hadde jeg vært rik hadde jeg tatt med alle gjestene og giftet meg på en strand eller noe sånt Ja, ei strand hørtes bra ut. Hvis vi skulle reist til utlandet hadde vi nok ikke skulle hatt med så mange i familien. Jeg er en av fem søsken og alle har funnet seg partner. Samboeren har to søsken, begge med partner og unge. Må visst begynne å planlegge litt.. Jeg har foressten ikke sett en slik kjole jeg ønsker meg til bryllupet, har bare sett fargen en gang eller noe. Men jeg håper den fargen finnes i et slikt stoff...hehe 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Ja, ei strand hørtes bra ut. Hvis vi skulle reist til utlandet hadde vi nok ikke skulle hatt med så mange i familien. Jeg er en av fem søsken og alle har funnet seg partner. Samboeren har to søsken, begge med partner og unge. Må visst begynne å planlegge litt.. Jeg har foressten ikke sett en slik kjole jeg ønsker meg til bryllupet, har bare sett fargen en gang eller noe. Men jeg håper den fargen finnes i et slikt stoff...hehe Jeg har liten slekt jeg. Så alle må bli med! =) Jeg har surfet i hele dag på kjoler, bordkort, bilder etc. He he Samboeren blir vel snart gal av meg! Men jeg syns det er greit å ha planene klar 0 Siter
Gjest bare lurer jeg altså. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Å? Kanskje det var det samme? Men ja, det var flere bryllup. Er vel høytid for bryllup for tiden. Kjenner folk som var i andre bryllup også (som sagt) Tenk om du og var i samme bryllupet igår, så hadde vi kanskje pratet med hverandre uten å ha visst at begge vanket på dol?! He he *nesten litt skummel tanke* =D Hehe. Du misforsto litt. Var ikke selv i bryllupet,men kjenner flere som var. Tenk om du pratet med de, eller kjenner de Tenk om du er DE. hehe, neida, det er du ikke, men så kult hvis du var i det samme bryllupet.. hmmm. Lurer på hvem du er nå =) Kanskje noen jeg kjenner? 0 Siter
Gjest psykojenta Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg har liten slekt jeg. Så alle må bli med! =) Jeg har surfet i hele dag på kjoler, bordkort, bilder etc. He he Samboeren blir vel snart gal av meg! Men jeg syns det er greit å ha planene klar Er det ikke sånn med oss jenter da? Drømmer oss bort i kjoler og annet stas. Jeg er så heldig at samboeren vil være med å se på bilder av kjoler og sånn. Så han synes det ikke blir mas eller noe. Så jeg kan vel kalles for heldig på det området i alle fall 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Hehe. Du misforsto litt. Var ikke selv i bryllupet,men kjenner flere som var. Tenk om du pratet med de, eller kjenner de Tenk om du er DE. hehe, neida, det er du ikke, men så kult hvis du var i det samme bryllupet.. hmmm. Lurer på hvem du er nå =) Kanskje noen jeg kjenner? "Hehe. Du misforsto litt. Var ikke selv i bryllupet,men kjenner flere som var". Jeg forstod det. Men TENK om du var det =) hehe "Tenk om du pratet med de, eller kjenner de ;)" Ja, det kan jo hende! He he..(Verden er jo egentlig ikke så stor) "Tenk om du er DE. hehe, " He he..ja, det hadde vært litt komisk! =) "Lurer på hvem du er nå. Kanskje noen jeg kjenner? ;)" Kanskje vi er bekjente?? He he.. Jeg lurer på hvem du er også..Du bruker jo ikke fast nick en gang!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Er det ikke sånn med oss jenter da? Drømmer oss bort i kjoler og annet stas. Jeg er så heldig at samboeren vil være med å se på bilder av kjoler og sånn. Så han synes det ikke blir mas eller noe. Så jeg kan vel kalles for heldig på det området i alle fall He he..ja, da er du heldig. Jeg prøver å vise han bilder av ting jeg synes er fint/stygt. Men han kunne ikke brydd seg mindre.. Ja, ja.. Da får jeg det vartfall som jeg vil 0 Siter
Gjest bare lurer jeg altså. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 "Hehe. Du misforsto litt. Var ikke selv i bryllupet,men kjenner flere som var". Jeg forstod det. Men TENK om du var det =) hehe "Tenk om du pratet med de, eller kjenner de ;)" Ja, det kan jo hende! He he..(Verden er jo egentlig ikke så stor) "Tenk om du er DE. hehe, " He he..ja, det hadde vært litt komisk! =) "Lurer på hvem du er nå. Kanskje noen jeg kjenner? ;)" Kanskje vi er bekjente?? He he.. Jeg lurer på hvem du er også..Du bruker jo ikke fast nick en gang!! Var faktisk usikker om du misforsto eller om du mente TENK om, hehe. Men men. Nei, ville ikke bruke fast nick denne gangen. Vet ikke hvorfor engang...av og til gjør jeg bare ikke det. Kanskje du skal si forbokstavene til de du var i bryllup til? så får jeg se om det er de samme personene vi tenker på. ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Var faktisk usikker om du misforsto eller om du mente TENK om, hehe. Men men. Nei, ville ikke bruke fast nick denne gangen. Vet ikke hvorfor engang...av og til gjør jeg bare ikke det. Kanskje du skal si forbokstavene til de du var i bryllup til? så får jeg se om det er de samme personene vi tenker på. ;o) He he..nei, jeg tror ikke det. Da kan jo jeg røpe meg, men jeg har ingen peiling på hvem du er! Det er jo feigt Og tenk om du er en farlig mann som vil prøve å ta meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.