Gjest bare lurer jeg altså. Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 He he..nei, jeg tror ikke det. Da kan jo jeg røpe meg, men jeg har ingen peiling på hvem du er! Det er jo feigt Og tenk om du er en farlig mann som vil prøve å ta meg He he, ja ikke sant. Jeg kan være hvem som helst. Man vet aldri. Feigt? ja, er helt enig. Er litt feig av meg Men du skal få være hemmelig, å ikke røpe deg selv. Er jo greit å være anonym her på dol. Nå holdt jeg på å sende innlegget uten å forandre på nicket ;p 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 He he, ja ikke sant. Jeg kan være hvem som helst. Man vet aldri. Feigt? ja, er helt enig. Er litt feig av meg Men du skal få være hemmelig, å ikke røpe deg selv. Er jo greit å være anonym her på dol. Nå holdt jeg på å sende innlegget uten å forandre på nicket ;p Ja, greit å være litt anonym her =) 0 Siter
mAd Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Selve giftemålet vårt kommer nok til å bli en rask affære nedom sorenskriverkontoret, men festen etterpå.. humm.. det må planlegges 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Selve giftemålet vårt kommer nok til å bli en rask affære nedom sorenskriverkontoret, men festen etterpå.. humm.. det må planlegges Skal dere gifte dere i nærmeste framtid? =) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Jeg ville gifte meg i kirken, og det gjorde jeg. En helt fantastisk vielse hvor jeg ble viet til en helt fantastisk mann! Andre gode ideer er å ha det utendørs på en flott plass. I Norge er det sikkert lurt å gardere seg med noe over hodet til både ektefolk og gjester. Hvis dere ønsker en prest til å vie dere, er det mange som vier på utradisjonelle steder. Ønsker dere ikke det er det sikkert byfogder/sorenskrivere som også gjør det. Se i nærmiljøet hvor det er fint på forskjellige årstider. 0 Siter
mAd Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Skal dere gifte dere i nærmeste framtid? =) Næh, blir nok ikke med det første, men kanskje om ett år eller to. Først må jeg jo vente på at han får rævva i gir og FRIR. Er litt gammeldags sånn, jeg VIL bli fridd til, og nekter å gjøre det selv, så her kan jeg nok ende opp med å vente i en liten evighet 0 Siter
Velouria Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Forresten kjenner jeg noen som giftet seg på Gaustatoppen, det var en ganske heftig sermoni på høsten for ett par år siden. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Forresten kjenner jeg noen som giftet seg på Gaustatoppen, det var en ganske heftig sermoni på høsten for ett par år siden. Okei..men jeg vet ikke helt hva Gaustatoppen er da =) Tror jeg skal ta turen til Prekestolen og gifte meg der jeg..hehe =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Jeg ville gifte meg i kirken, og det gjorde jeg. En helt fantastisk vielse hvor jeg ble viet til en helt fantastisk mann! Andre gode ideer er å ha det utendørs på en flott plass. I Norge er det sikkert lurt å gardere seg med noe over hodet til både ektefolk og gjester. Hvis dere ønsker en prest til å vie dere, er det mange som vier på utradisjonelle steder. Ønsker dere ikke det er det sikkert byfogder/sorenskrivere som også gjør det. Se i nærmiljøet hvor det er fint på forskjellige årstider. Jeg kunne godt tenkt meg å gifte meg i kirken der jeg er født og oppvokst. Fordi den kirken er så utrolig fin og koselig. Men så føler jeg det blir så feil, siden jeg ikke tror på Gud. Hadde vært fint å hatt det utendørs, ja. Men som sagt, det været her i Norge er ikke direkte stabilt. Jeg skal melde meg inn i HEF og de har jo bryllup nå =) Vi har forresten to plasser å velge mellom. Jeg er fra en plass i landet, mens samboeren er fra en annen. Så en plass må vi klare å finne =) 0 Siter
Velouria Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Okei..men jeg vet ikke helt hva Gaustatoppen er da =) Tror jeg skal ta turen til Prekestolen og gifte meg der jeg..hehe =) Gaustatoppen er det høyeste fjellet i telemark, 1883 moh. Med fantastisk utsikt til alle kanter, lett å gå opp med oppmerket sti hele veien, vel vært en tur om du er i området. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Gaustatoppen er det høyeste fjellet i telemark, 1883 moh. Med fantastisk utsikt til alle kanter, lett å gå opp med oppmerket sti hele veien, vel vært en tur om du er i området. Oi! Hvordan klarte de å lure med gjesten opp dit? 0 Siter
amber sun Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Oi! Hvordan klarte de å lure med gjesten opp dit? "Oi! Hvordan klarte de å lure med gjesten opp dit? " Sikkert derfor det bare var 1 gjest, da. De andre meldte avbud pga. den lange gåturen ;-p 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 "Oi! Hvordan klarte de å lure med gjesten opp dit? " Sikkert derfor det bare var 1 gjest, da. De andre meldte avbud pga. den lange gåturen ;-p Å det var en som var i området? hehe 0 Siter
Velouria Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Oi! Hvordan klarte de å lure med gjesten opp dit? Ikke noe problem, de er friluftsmennesker nesten alle venner og familie, så det gikk fint. Bestemoren på 85 ble kjørt opp med banen som går inne i fjellet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.