Gå til innhold

Skippertak

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Ja, veldig. Både når det gjelder eksamenslesing, husarbeid og alt egentlig. Er ekstremt dårlig på å holde ting vedlike. Det irriterer meg veldig. Jeg _prøver_ jo å holde ting noenlunde i orden, men det er jammen ikke lett.

Gjest psykojenta
Skrevet

Jepp, skikkelig også det.

Finnes ikke èn ting jeg ikke kunne tatt et skippertak på...jo forresten, mitt eget bryllup skulle jeg klart å planlegge litt.

Skrevet

Har faktisk akkurat tatt et skippertak i gangen her hjemme.... Fy faen som det hoper seg opp av alt slags mulig dritt! Gubben er ute av huset en tur, hundene koser seg på verandaen og da er det utrolig hva man klarer å få til på kort stund!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det nyttere ikke å stikke det under en stol.

Gjest catchy
Skrevet

Jeg klarer i korte perioder å holde hodet over vannet når det gjelder huslige sysler, men så sklir det ut igjen. Og da må skippertak til. Blir vel ikke bedre.

Men det må jo være veldig vanlig da, alle som har svart her er jo på samme måten. Det var en god trøst!

Gjest Moliza
Skrevet

Jepp!

Er du?

Jepp :)

Dessverre. Men det er litt deilig også, når 'takene' kommer over meg. Men grusomt med alt ugjort!!!

Gjest Moliza
Skrevet

Jeg klarer i korte perioder å holde hodet over vannet når det gjelder huslige sysler, men så sklir det ut igjen. Og da må skippertak til. Blir vel ikke bedre.

Men det må jo være veldig vanlig da, alle som har svart her er jo på samme måten. Det var en god trøst!

Mistenker at de 'ordentlige' ikke har svart. Ka du tru?

Skrevet

Prøver å være flink å holde det ryddig i det daglige, men steder som ikke synes derimot.. *kremt*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Kommer an på hva du sikter til.

Husarbeid ? -nei stort sett ikke.

Få orden i papirer? Ja dessverre.

Skrevet

Ihvertfall på enkelte ting.

Som stryking av klær, f eks. Jeg hater å stryke klær. Derfor venter jeg til kurven er overfylt, og så må jeg gjøre masse på en gang. *blæh*

Nå skal jeg prøve å gjøre det oftere, så det blir mindre hver gang. Men jeg vet ikke om jeg greier å følge det opp.

Sånn vanlig husarbeid gjør jeg jevnlig, men sånne ting som vaske vinduer, stryke, rydde i skap osv, det er skippertaksjobber ja.

Gjest togli
Skrevet

Nja..? Jeg virkelig hater å utsette ting, så når det gjelder vanlig husarbeid er jeg flink til å gjøre det regelmessig. Når det gjelder å lime bilder i fotoalbumen er jeg derimot definitivt et skippertaksmenneske ;-)

Gjest Moliza
Skrevet

Nja..? Jeg virkelig hater å utsette ting, så når det gjelder vanlig husarbeid er jeg flink til å gjøre det regelmessig. Når det gjelder å lime bilder i fotoalbumen er jeg derimot definitivt et skippertaksmenneske ;-)

Det kan man jo kalle å 'få ånden over seg'

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...