Gjest Moliza Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Ihvertfall på enkelte ting. Som stryking av klær, f eks. Jeg hater å stryke klær. Derfor venter jeg til kurven er overfylt, og så må jeg gjøre masse på en gang. *blæh* Nå skal jeg prøve å gjøre det oftere, så det blir mindre hver gang. Men jeg vet ikke om jeg greier å følge det opp. Sånn vanlig husarbeid gjør jeg jevnlig, men sånne ting som vaske vinduer, stryke, rydde i skap osv, det er skippertaksjobber ja. Enig med du! Rydde i skap/ vaske vinduer og sånn, det blir skippertak. Men ha daglig orden. Men stryke klær? Nope. Et enkelt plagg, ja. Ellers har jeg ikke sååå store husmorambisjoner heldigvis. 0 Siter
Gjest catchy Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Mistenker at de 'ordentlige' ikke har svart. Ka du tru? Var inne på tanken, men skjøv den i bakgrunnen. hehe... Av og til er det behageligste å lure seg sjøl litt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Det kan man jo kalle å 'få ånden over seg' Problemet er bare at jeg aldri får følelsen av å ha fått "ånden over meg" når jeg skal lime inn bilder... Sånn en gang i året må jeg bare til pers og jeg føler meg nesten dårlig når jeg starter på den store bildebunken :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.