Gå til innhold

Skippertak

Anbefalte innlegg

Gjest Moliza
Skrevet

Ihvertfall på enkelte ting.

Som stryking av klær, f eks. Jeg hater å stryke klær. Derfor venter jeg til kurven er overfylt, og så må jeg gjøre masse på en gang. *blæh*

Nå skal jeg prøve å gjøre det oftere, så det blir mindre hver gang. Men jeg vet ikke om jeg greier å følge det opp.

Sånn vanlig husarbeid gjør jeg jevnlig, men sånne ting som vaske vinduer, stryke, rydde i skap osv, det er skippertaksjobber ja.

Enig med du! Rydde i skap/ vaske vinduer og sånn, det blir skippertak. Men ha daglig orden.

Men stryke klær? Nope. Et enkelt plagg, ja. Ellers har jeg ikke sååå store husmorambisjoner heldigvis.

Gjest catchy
Skrevet

Mistenker at de 'ordentlige' ikke har svart. Ka du tru?

Var inne på tanken, men skjøv den i bakgrunnen. hehe... Av og til er det behageligste å lure seg sjøl litt!

Gjest togli
Skrevet

Det kan man jo kalle å 'få ånden over seg'

:)

Problemet er bare at jeg aldri får følelsen av å ha fått "ånden over meg" når jeg skal lime inn bilder... Sånn en gang i året må jeg bare til pers og jeg føler meg nesten dårlig når jeg starter på den store bildebunken :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...