Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt smerter i øret og nedover halsen en stund nå. Det begynte ganske "uskyldig" med at det venstre øret føltes tett i blant og at det strammet nedover fra dette...via deler av ansiktet såvel osm halsen/nakken. En stund kom og gikk det, men nå vil det ikke forsvinne. Tenkte det kanskje var ørebetennelse og prøvde den kuren folk flest anbefaler der....nesedråper og paracet. Svært liten forbedring har skjedd. Det føles som noe renner inne i øret, uten at noe faktisk renner ut når jeg legger det på siden. Det er føles tett mesteparten av tiden, og venstre del av halsen/ansiktet føles til tider veldig stramt. Noen ide om dette kan være? Jeg står på flyttefot og får ikke sjekket det om tidligst to uker (

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/191783-%C3%B8rehals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...